Gratis, grote en snelle server zonder reclame???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Hallo, ik zoek een gratis server met minstens 20 mb ruimte, een redelijke snelheid en liefst zonder reclame (bestandsoverdracht via ftp zou handig zijn)? bestaat dit nog?

Hoe bedoel je? Ik begrijp je vraag niet. Ik veronderstel dat de hosting gratis is, maar dat je wel zelf zal betalen voor de registratiekosten van je domeinnaam. Dat is trouwens altijd zo, als we de tk domeinnamen buiten beschouwing laten...

Is dit een antwoord op je vraag?

Geplaatst door ojan
Hoe bedoel je? Ik begrijp je vraag niet. Ik veronderstel dat de hosting gratis is, maar dat je wel zelf zal betalen voor de registratiekosten van je domeinnaam. Dat is trouwens altijd zo, als we de tk domeinnamen buiten beschouwing laten...

Is dit een antwoord op je vraag?

ja, maar dat heb ik niet nodig, ik wil zoiets als tripod maar dan sneller en zonder reclame

Gebruik even de search op het forum! Er zijn al talloze onderwerp over mensen die een gratis server zoeken en dan moet hij ook nog es aan veel eisen voldoen :rolleyes:
op hosting.pagina.nl vind je ook veel links...

Je kunt niet veel van gratis servers eisen... Vaak heb je het probleem dat ze plat liggen... en dat werkt niet in jouw voordeel helaas!
Geef een klein bedrag uit aan een server en daar heb je veel meer plezier aan ! Die zijn snel en voldoen aan je eisen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan