GRATIS Host voor FORUM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
ik zoek een GRATIS plekje voor mijn Forum PHP/MySQL moet er dus bij zitten banners en zo boeien me niet zolang er maar geen pop ups zijn\!!!

het MOET gratis want het is voor een clan en ik ben niet van plan hiervoor te betalen///... iemand een idee

pls tell me

kom aub niet met je kan toch 5 euro wel kwijt dan kun je hier terecht want ik heb t wel maar ik wil niet zoveel moeite doen voor een forumpje een online forum wil ik ook niet

ik hoop dat iemand me kan helpen :D

ps ik heb downfire maar daar kom ik niet op de FTP ik begrijp er geen bal van iemand een tip hoe dit moet en met welk proggie heb nu cuteFTP Pro 3

thnx

jammer dat ik geen rus ben:( lol ik begrijp er niks van... helaas

Laatst bewerkt:
Ftp info van downfire:

Server: ftp.df2u.com
Login: gebruikersnaam@df-c0k2c8isn4xw
Wachtwoord: Uw account wachtwoord

Wat voor forum wil je geruiken? Als je het heel aardig vraagt, kan ik je wat van mijn betaalde ruimte geven.....

Geen banners en pop-ups.

Geplaatst door chrisgeerdink
Over een paar dagen weer proberen

Volgens mij is dit al een half jaar zo, ik probeer me al een paar maanden aan te melden maar steeds hetzelfde bericht.

Geplaatst door dennisa

Volgens mij is dit al een half jaar zo, ik probeer me al een paar maanden aan te melden maar steeds hetzelfde bericht.

Mij is het wel gelukt, elke dag proberen. Er zijn alleen nog wel problemen met de databases...

Voor 5 euro p/mnd heb je heb goede hosting.Dat is toch niet veel,en je hebt ook geen last van reclame enz..
Ik zit zelf bij www.servicez.org ,en die zijn goed met een goede feedback.

Gebruik maar even de search op het forum! Kan geen kwaad....

Er zijn al talloze onderwerpen van leden die op zoek zijn naar gratis hosts !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan