Gratis host zoeken/en gratis adverteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darshan

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2011
Hallo,
Ik zoek een hele goeie gratis host zoals http://webklik.nl,
Maar dat is niet zo goeie host,
Weet iemand dat misschien,
En dan gelijk een vraag,
Hoe kan ik mijn site gratis van promotie voor zien?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

groetjes Darshan

Hier is een lijstje met goede hosters: gratis website.

Wat bedoel je precies met gratis promotie? Om bezoekers op je website te krijgen kun je - bijvoorbeeld - links ruilen met andere websites, of je aanmelden bij startpagina's.

Gratis reclame gaat niet lukken denk ik (waarom zouden mensen voor je adverteren als er niets tegenover staat?). Wat je wel kunt doen is een coupon voor adwords opsnorren, die worden met vrij grote regelmaat weggegeven bij PC en internet bladen. Kun je toch weer zo'n 50 á 75,-€ aan advertenties voor plaatsen. Als je jezelf opgeeft voor adsense (zodat google advertenteis op jouw site kan plaatsen) krijg je ook af en toe van die coupons opgestuurd.

EDIT: Om adwors te kunnen gebruiken moet je site overigens wel aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Laatst bewerkt:
Bij Weebly en Yola kunnen Google advertenties worden geplaatst. Voor een commerciële website zou ik wel kiezen voor een betaald hostingpakket, met een eigen domeinnaam. Zoveel kost dat niet.

@fritzi: volgens mij wil hij advertenties voor zijn site (gratis) op andere sites plaatsen, niet andersom.

Maar de hosting gratis is allemaal engels,
aangezien ik nog 11 ben is dat een beetje overbodig,
Je moet niet denken 11 Ik heb vrij veel verstand van computers,
Mijn oom is computerdeskundige en daar leer ik het van.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan