Gratis Hosting + Domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

KoeieVlaai

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Hele fijne valentijns-actie van mijndomein. Wel een beetje laat, maar het si zeker de moeite waard.

Gratis Hosting (500mb schijfruimte onbeperkt datalimiet) en een gratis domeinnaam!

Hoe werkt het?

Het simpel,

1.) ga naar Link weg.

2.) Typ je gewenste domeinnaam in

3.) Kies totaalpakket

4.) Vul bij het afrekenen bij kortingscode het volgende in: referral verwijderd door mod

Nu gaat van het totaalbedrag(29€) 29€ af, je krijgt een aantal bevestigingsmailtjes, en klaar is je gratis domeinnaam met hosting!

Mvg Jelle

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg echter "Deze kortingscode kan niet worden gebruikt " te zien. Doe ik iets fout of is deze actie toch afgelopen? En voor hoelang blijft je domeinnaam dan geldig?

Ik krijg echter "Deze kortingscode kan niet worden gebruikt " te zien. Doe ik iets fout of is deze actie toch afgelopen? En voor hoelang blijft je domeinnaam dan geldig?

Hoi Michiel, de actie loopt nog steeds, heb je misschien een spatie meegekopiëerd?
JE domeinnaam is na registratie een jaar lang geldig.

Veel succes.

Ik zie op deze website niks over deze actie staan. Heb je op Link weg ivm dezelfde verkapte referral toevallig ook al een topic lopen? Men is daar niet zo positief over dat bedrijf... veel problemen etc.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, wordt dit abbonement automatische verlengt of hoe zit dit? Ik wil namelijk niet dat ik in eens 29€ moet betalen! Loopt de actie nog steeds eigenlijk?

Hallo, wordt dit abbonement automatische verlengt of hoe zit dit? Ik wil namelijk niet dat ik in eens 29€ moet betalen! Loopt de actie nog steeds eigenlijk?

De actie loopt nog steeds, het is gewoon een jaar lang compleet gratis. Je krijgt je gegevens binnen een uur of 2 en je domein is binnen ongeveer 1 dag geregistreerd.

Succes ermee!

Nee het is geheel vrijblijvend, het word niet zomaar verlengt dat je na het 1e jaar in ene 29€ van je rekening af hebt.

En wat krijg jij voor het gebruiken van deze kortingscode?
Verkapte referral?

Laatst bewerkt:
En bij deze het topic gesloten en referral verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan