SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
meer en meer kom ik sites tegen die de nieuwste games aanbieden, (vaak op sites waar torrents worden aangeboden, of via filmpjes op youtube).
en wanneer ik dan de link volg kom ik op een site waar je de game (schijnt) te kunnen downloaden for niets, maar, dan moet je eerst een servey doen die bestaat uit een aantal vragen.
hier is bijvoorbeeld een mooi voorbeeld;
*knip *
ik vertrouw deze serveys voor geen goud, en mocht je de bovenstaande link toch die servey willen doen dan ben ik niet verantwoordelijk voor de gevolgen.
mijn vraag is, wat is dat voor onzin??
- is het invullen van die vragen schadelijk?
- waarom doen ze dit?
- en, krijg je daarna echt toegang tot de download van de aangeboden game??
hoor hier graag meer over, misschien dat iemand er al eens in is gestonken?
want volgens mij klopt er geen bal van en is die onzin enkel bedoelt om je schade te berokkenen op welke manier dan ook.
leon
en wanneer ik dan de link volg kom ik op een site waar je de game (schijnt) te kunnen downloaden for niets, maar, dan moet je eerst een servey doen die bestaat uit een aantal vragen.
hier is bijvoorbeeld een mooi voorbeeld;
*knip *
ik vertrouw deze serveys voor geen goud, en mocht je de bovenstaande link toch die servey willen doen dan ben ik niet verantwoordelijk voor de gevolgen.
mijn vraag is, wat is dat voor onzin??
- is het invullen van die vragen schadelijk?
- waarom doen ze dit?
- en, krijg je daarna echt toegang tot de download van de aangeboden game??
hoor hier graag meer over, misschien dat iemand er al eens in is gestonken?
want volgens mij klopt er geen bal van en is die onzin enkel bedoelt om je schade te berokkenen op welke manier dan ook.
leon
Laatst bewerkt door een moderator: