Gratis nieuwsgroepen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hi,

Ik zoek een gratis news service, ik heb nu een abbonoment bij Speedlinq (Gratis news Service erbij, 30 kb/s)

Ik wil iets anders, ik zit er aan te denken om een Payserver te nemen.

Ik gebruik GraBit, als ik news.speedlinq.nl intik werkt het gewoon, zou het bijvoorbeeld ook werken als ik nova.planet.nl (Ofzo) doe ??

Dan heb ik meer draadjes Toch :rolleyes: ??

Mvg,Alex

Je hebt geen abbo bij planet dus dat zal niet helpen/werken.
Best is om een payserver te nemen, gaat het snelst, die sturen de bestanden met 20mb naar je toe dus ligt aan je eigen snelheid hoe snel je het binnen haalt.
Ik heb een 20mb download abbo maar zit zo'n 2 1/2 km van de centrale af dus behaal ik maar een internet van +- 12 mb, maar als ik download met eweka haal ik ook die 12 mb en soms wel meer .
Meer draadjes zoals jij ze noemt zegt niet dat je een snellere download krijgt.
Metweka krijg je 8 connections maar als je er maar bv 3 gebruikt gaat je download net zo snel als met alle 8, het is alleen zo dat als je er 8 gebruikt de download stabieler is en je dus minder kans hebtt op fouten in de file's , maar tegenwoordig gaat alles zo goed dat je zo'n abbo makkelijk met een buurman/friend kunt delen en ieder 4 connections gebruikt,,, scheelt toch weer in de kosten.

Je hebt geen abbo bij planet dus dat zal niet helpen/werken.
Best is om een payserver te nemen, gaat het snelst, die sturen de bestanden met 20mb naar je toe dus ligt aan je eigen snelheid hoe snel je het binnen haalt.
Ik heb een 20mb download abbo maar zit zo'n 2 1/2 km van de centrale af dus behaal ik maar een internet van +- 12 mb, maar als ik download met eweka haal ik ook die 12 mb en soms wel meer .
Meer draadjes zoals jij ze noemt zegt niet dat je een snellere download krijgt.
Metweka krijg je 8 connections maar als je er maar bv 3 gebruikt gaat je download net zo snel als met alle 8, het is alleen zo dat als je er 8 gebruikt de download stabieler is en je dus minder kans hebtt op fouten in de file's , maar tegenwoordig gaat alles zo goed dat je zo'n abbo makkelijk met een buurman/friend kunt delen en ieder 4 connections gebruikt,,, scheelt toch weer in de kosten.

Oke Ik hoor iedereen over Ewaka, denk dat ik maar eens goed moet kijken welke goed is :)

Eweka is prima, ze werken met een pre-pay systeem. Betaal je niet, dan word tje account gestopt, tot je weer opnieuw betaald. Je bent dus niets verplicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan