Gratis online weblog maken, maar op eigen website weergeven, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

superdodgy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Ik zit al een half uur te zoeken op internet en deze website, maar kan het antwoord niet vinden.

Ik wil graag een weblog maken bij een gratis dienst en de code ofzo dan invoegen op mijn eigen website, zodat ik op mijn eigen website een blogpagina heb (naast andere pagina's). Bij Wordpress kost het geld om het door te linken. Zijn er gratis mogelijkheden?

Alvast bedankt!

gratis weblog

Hallo superdodgy. Ik lees hier dat wordpress.org geheel gratis is.
http://nl.wordpress.org/
En als jou site bijvoorbeeld http://www.pietjebel.nl
is dan kun je deze selecteren en plakken in je eigen website als link en zo komen ze dan op je weblog.

Wereldwijd zijn de twee bekendste blogsoftware WordPress en Blogger.com (van Google). Zij verschillen echter wel van gebruiksvriendelijkheid en hebben elk zo hun voor-en nadelen. Succes ermee laat even wat weten. Groet manamana

Ik zei al dat je er bij WordPress voor moet betalen als je de blog aan een eigen site wil hangen. (Eenmalig 119 dollar.) Ik weet dat er een heleboel websites zijn waar je een weblog op kan bijhouden, maar ik ben er dus specifiek naar één op zoek die je op een eigen website kan weergeven.

gratis weblog

Je stelde eerst het volgende in je eerste vraagstelling:
Ik wil graag een weblog maken bij een gratis dienst en de code ofzo dan invoegen op mijn eigen website, zodat ik op mijn eigen website een blogpagina heb (naast andere pagina's). Bij Wordpress kost het geld om het door te linken. Zijn er gratis mogelijkheden?
Ik dacht dat je nog geen weblog had want je stelt dat je er een wilt maken. En wordpress is toch echt gratis. Ik heb er zelf twee en ook doorgelinkt op mijn eigen website. Werk perfect. Ik hoop dat je het lukt succes ermee.

Hij bedoelt de weblog weergeven in zijn website, niet een linkje zetten.

Ik ken zo geen pakket verder, though. Het levert een bedrijf niet echt wat op als jij hun software integreert in jouw site zonder dat zij daar iets voor terug krijgen, dus ik zie niet in waarom ze het zouden doen. Je kunt het beste een volledig gratis open source pakket zoeken denk ik.

Wordpress is gratis en kun je makkelijk in je eigen website integreren. Wordpress kun je in je eigen webspace zetten en desnoods als je geen verstand hebt van websites maken via Iframe in je bestaande site zetten.

Hij bedoelt de weblog weergeven in zijn website, niet een linkje zetten.

Ik ken zo geen pakket verder, though. Het levert een bedrijf niet echt wat op als jij hun software integreert in jouw site zonder dat zij daar iets voor terug krijgen, dus ik zie niet in waarom ze het zouden doen. Je kunt het beste een volledig gratis open source pakket zoeken denk ik.

Och, ik zou het niet erg vinden als er ergens op die blog staat: "klik hier om je eigen gratis weblog bij ietsblog.nl te registreren" of reclame ofzo. Zo krijgen ze toch traffic naar hun blogsite/centen binnen.

Maar ja, ik hoop stiekem op nog wat antwoorden hier. En anders moet ik zelf maar een blogpagina in elkaar flansen. :confused:

Wordpress is gratis en kun je makkelijk in je eigen website integreren. Wordpress kun je in je eigen webspace zetten en desnoods als je geen verstand hebt van websites maken via Iframe in je bestaande site zetten.

Hoe doe je dat dan, zo'n blog in je eigen webspace plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan