gratis samsung E900 spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

h 3 n k

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
hallo,,

zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw, maar ik heb al een vraag. ik heb zelf een samsung
e900 en ik wil er graag spelletjes etc op zetten. ik heb er al blackjack op gezet maar ik heb al iets van 10 andere spellen geprobeerd maar dan moeten ze allemaal verbinding maken met internet. ik heb daar natuurlijk geen zin in want ik wil het gratis maar ik weet nie thoe ik het kan omzeilen. ik weet natuurlijk al wel hoe ik ze er op moet zetten. als iemand een site weet of weet hoe ze wel gratis zijn wil ik het graag horen.

alvast bedankt

h 3 n k

hey ik heb dit gevonden.

alleen het is wel met bluetooth, maar misschien kun je het ook met je data kabel op deze manier proberen.

Java spelletjes installeren op de Samsung E 900

Om games op de Samsung SGH-E900 te zetten ga je alsvolgt te werk.

Open Samsung PC Studio en maak een bluethoot verbinding met je pc.
Activeer dus je bluethoot op je mobiel en dan krijg je een bevestiging of je verbinding wilt maken. Klik op ja.
Nu heb je verbinding.
Vervolgens open je Phone Explorer ( Bestanden beheren) en daarna zet je zowel de .jad & .jar files in de map Other files van je telefoon.
( Dit gebeuren doe je op de computer.)

Nu ga je naar je telefoon:
Toets het volgende in. *#9998*5282# je telefoon zal dit weergeven als *#9998*----#
Wachtwoord: 235282
Vervolgens zie je de map andere bestanden, de jar en jad files.
Ga op de jad file staan en klik dan op install.

De java game wordt automatisch in de map Games geïnstalleerd.

Zorg wel dat je iedere keer dit bovenstaande herhaald om een java game te installeren.
Voor dat je de volgende game installeert moet je wel zorgen dat de map Other files leeg is anders krijg je een foutmelding

ik begrijp het niet

hallo ik probeer het maar ik weet niet wat het probleem is want het wil niet werken wil je me a.u.b antwoorden ok :D:thumb:

dan weet ik het ook niet.
ik zelf deed het altijd uploaden naar een site en dan downloaden via de browser van de
d900.

ik heb dan een aantal spellen gedownload maar ik kan ze alleen in jar bestand vinden hoe krijg je dat jad bestand erbij?? want zo doet ie het niet

weet iemand nog goede sites om spellen te downloaden

Help me please

Ik heb de samsung e 900 maar kan geen spellen erop krijgen via een usb het lukt allemaal niet heb een hoop geprobeerd maar lukt niet en als ik dan druk op verbinding maken via samsung pc studio en daar kies voor bluetooth dan doet hij het ook niet maakt geen verbinding maar me bluetooth werkt op zich wel goed maar niet als ik een spel erop wil zetten via bluetooth heb al een hoop gelezen hier op de site maar niks lukt bij mij please help me heb een hoop jar en jad al maar het gaat niet op de mobiel dan werkt het niet

Heb je dit al gedaan:
hey ik heb dit gevonden.

alleen het is wel met bluetooth, maar misschien kun je het ook met je data kabel op deze manier proberen.

Java spelletjes installeren op de Samsung E 900

Om games op de Samsung SGH-E900 te zetten ga je alsvolgt te werk.

Open Samsung PC Studio en maak een bluethoot verbinding met je pc.
Activeer dus je bluethoot op je mobiel en dan krijg je een bevestiging of je verbinding wilt maken. Klik op ja.
Nu heb je verbinding.
Vervolgens open je Phone Explorer ( Bestanden beheren) en daarna zet je zowel de .jad & .jar files in de map Other files van je telefoon.
( Dit gebeuren doe je op de computer.)

Nu ga je naar je telefoon:
Toets het volgende in. *#9998*5282# je telefoon zal dit weergeven als *#9998*----#
Wachtwoord: 235282
Vervolgens zie je de map andere bestanden, de jar en jad files.
Ga op de jad file staan en klik dan op install.

De java game wordt automatisch in de map Games geïnstalleerd.

Zorg wel dat je iedere keer dit bovenstaande herhaald om een java game te installeren.
Voor dat je de volgende game installeert moet je wel zorgen dat de map Other files leeg is anders krijg je een foutmelding
?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan