Gratis sms versturen via internet (zonder in te loggen)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Volgens de verhalen bestaat de mogelijkheid om via internet gratis en zonder in te loggen sms'jes te versturen. Als je over dat onderwerp bij Google wat intypt lijkt het ook te kloppen, maar het blijken bijna allemaal loze 'beloftes'.
Ik zoek een site waar ik sms'jes kan versturen zonder mijn eigen 06-nummer achter te laten, want ik ben als de dood dat er anders allemaal spam op volgt (op mijn telefoon).
Heb er tot nu toe 1 (één) gevonden, maar weet nog niet of die werkt: http://www.robertsbeltonensite.nl/SMS.html

Heeft iemand nog andere tips?

[Een paar jaar geleden stuurde ik regelmatig sms'jes naar een vriend in Peru, via een Peruviaanse site. Je hoefde daar niet in te loggen, moest wel een 06-nummer achterlaten maar dat kon gewoon een fantasienummer zijn, het werd niet gebruikt om je codes of wat ook toe te sturen om je sms te 'activeren'. Zou leuk zijn als zoiets ook voor Nederland bestond.]

Bedankt alvast voor je antwoord,
groeten,

Ingmar

Via mijn eigen provider (van de GSM) kan ik 15 gratis sms'jes per dag versturen.

Geplaatst door Thegreenhunter
Lekker linkspammen...

Leg eens uit wat je hiermee bedoelt? En waarom het nuttig is dat je dat hier neer zet

Nut heeft het totaal niet, het voegt niets toe aan hetgeen de topicstarter voor ogen had.
Het leek mij alleen een gevalletje van linkspammen, vandaar deze toevoeging.
Correct me if i`m wrong..

Ik sms altijd via www.sms.ac, maar dan ben ik wel ingelogd en kan ik 8 gratis per dag.

Als je niet bent ingelogd kan je, volgens mij, 1 per dag versturen.

Overigens was het registreren toen (1 - 1.5jaar geleden) nog gratis, of dat nu nog het geval is weet ik niet :confused:

Dag Aaajeetee en anderen, bedankt voor jullie reacties. Ik heb alle tips gevolgd, maar er zat helaas niet een bruikbare bij. (Zie mijn vraag bovenaan.)

Groeten,
I.

welke site is fijn

als je een facebook account hebt dan kan je via
*knip* iedere dag een gratis sms versturen het is er helaas maar een maar je hoeft je eigen telefoonnummer er niet bij te zetten dus je hebt gewoon privacy

groetjes en veel smsplezier

Laatst bewerkt door een moderator:
@naruto1234: Welkom op Helpmij...:thumb:

Zoals je net gelezen hebt in onze voorwaarden, waar je mee accoord gegaan bent, mogen topics ouder dan 3 maanden met rust gelaten worden.
En deze voldoet daar ruimschoots aan.;)
Slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan