gratis sms versturen

• Onderwerp starter Onderwerp starter maps
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

maps

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Hallo iedereen, graag wou ik weten of het mogelijk is om GRATIES SMS te sturen naar een GSM via internet. En als dat mogelijk is wou ik graag weten op wat voor website ik moet zijn. Ik ben woonachtig in Belgie. Groetjes.

altijd geouwehoer met de sites die zulke dingen aanbieden, popups spyware en weet ik het allemaal voor troep, Tuurlijk zal er eentje zijn waar je gratis kan smsen maar ik raad je af om zulke sites te bezoeken, anders ben je hier binnekort terug met de vraag hoe het kan dat je pc sloom is ;)

Dit is mogelijk, ook bij sommige providers. Bij Hi kun je iedere dag voor 17:00 2 Gratis SMS sturen. Heb je Hi als provider? Dan kun je 15 SMS én MMS sturen. Intotaal dus 30. BIj Vodafone kun je 2 SMS per dag sturen, als dat je provider is. Meer weet ik niet.

GooGooJansen

Ooit was ik aangesloten bij sms-city, dit bleek echter niet gratis te zijn.
Nu kreeg ik recentelijk een mailtje van een goede vriendin die me deze http://SMSheaven.be link gaf. Ik ben er gaan kijken maar mijn behoefte gratis te smssen is niet groot genoeg om me aan te melden.
Ik zou zeggen, neem er eens een kijkje maar lees goed naar de voorwaarden. Dit vergeten mensen nog wel eens en dan komen ze van een koude kermis thuis.

Suc6

Promaster

Laatst bewerkt:
SMS-city

Daar zit ik ook bij. Je kan je hele hotmail of yahoo lijst een mail sturen en voor elk lid dat via jou mail word aangemeld krijg jij 50 credits erbij. Voor ik geloof 8,5 credit stuur je een smsje. Ook kan je opwaarderen dat kost dan wel weer geld. Je kunt ook enquetes invullen voor 15 credits maar uiteindelijk gaan je credits wel een keertje op

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan