gratis software en hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een gratis WYSIWYG editor inclusief templates.

Tevens ben ik op zoek naar gratis hosting (als dat echt bestaat tenminste.....). Anders heb ik zelf nog wel wat ruimte bij mijn eigen provider en koppel ik dat aan een gratis .tk domein.

Ik wil een kleine website maken om extra aandacht te vestigen op onze woning, deze staat te koop omdat ik geen trappen meer kan lopen en aangezien we 2 trappen in huis hebben werkt dit niet echt. Dus probeer ik zoveel mogelijk aandacht te creëren voor ons huis.

Het mag allemaal niets kosten...(want ik heb het gewoon niet :cool: )

Alvast bedankt.

mvrgr,

Nossie

Op vraag 1: gochelaar is je grote vriend:p

Vraag 2: je website hosten kan toch gratis bij je provider?

Beste Jackall,

Had idd al gekeken op Google. Maar daar komt zoveel tevoorschijn dat ik niet weet wat rotzooi is en wat een werkend programma is zonder dat er allemaal malware en zoekbalken e.d. worden geinstalleerd.
Tevens zie ik bij eigenlijk geen eentje staan dat er templates bij zitten. Misschien ligt het aan mij....dat kan natuurlijk ook..... :confused:

Idd bij mijn eigen provider kan ik een kleine site gratis hosten, dat kan ik dan icm doen met een .tk domein. Dat gaat wel lukken.

Graag hoor ik ideeën, suggesties en ervaringen met gratis editors.

Ik hoor het wel.

Nossie

Ik zou gewoon een wordpress/blogger account maken en dan uw site van huiskopeninstad.wordpress.com veranderen naar .tk ofzo. Het is niet omdat het een blog is dat je elke dag iets moet toevoegen. Maar misschien een paar foto's per dag of zeggen op welke data ze kunnen bezoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan