gratis speedtest?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi waar kan ik een goeie gratis speedtest doen om te kijken hoe snel mijn internet is?

ik heb 20 mb adsl van versatel

dit zijn de resultaten komt dit wat overeen?

download snelheid 1169 kb/s
upload snelheid 100 kb/s

klop dit volgens jullie of niet?

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1478.1 KByte/sec
(=11825 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 98.8 KByte/sec
(=790 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 1044.0 Conn/min

komt deze snelheid volgens jullie overeen met de beloofde 20 mb adsl van versatel?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door APOCALYPSE

die laaste site kan ik niet uitpakken die winrar bestanden maar het bestand van 50 mb load ie in 23 sec met 1.78 mb snelheid
wel snel maar nog lang geen 20 mb?

MegaBIT geen megaBYTE dude ;).

8 mBit komt ongeveer overeen met 800 KB/sec.

Jij zou tegen de 2 MB aan moeten komen met een marge van ik geloof maximaal 15% ofzo.

Ben jij micheal?

Geplaatst door XP_PC

MegaBIT geen megaBYTE dude ;).

8 mBit komt ongeveer overeen met 800 KB/sec.

Jij zou tegen de 2 MB aan moeten komen met een marge van ik geloof maximaal 15% ofzo.

Ben jij micheal?

daarom zette ik het ook hier neer ik probeer er achter te komen wat er nou klopt van de snelheid ben er niet zo op de hoogte mee

nee ben geen micheal

hier kan je zelf ff kijken wat deze site garandeerd
www.versatel.nl

en hier hoe snel
http://www.versatel.nl/start/20-05-2005_20mb/1,,Uitleg-4,00.html

1 Megabyte = 1024 Kilobyte = 1048576 Bytes.

Mb/s
(Megabits per seconde.)
Bandbreedte is de mogelijkheid om een bepaalde hoeveelheid bits te versturen. Deze mogelijkheid wordt uitgedrukt in duizend (kilo-), of miljoen (mega-) bits per seconde (kbps, Mbps).
Tot voor 1998 had de gemiddelde Internet Service Provider in Nederland een 2 Mbps-verbinding naar de Internet backbone, tegenwoordig hebben grote ISP's een 34 Mbps-verbinding.

Computerwoorden.nl

Bits -> Bytes -> Kilobyes -> Megabytes -> Gigabytes -> etc..

ok ik begin het wat te snappen

bestaat er geen lijst of site waar je kan zien welke provider het snelste is bv een top 10?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan