gratis spellen voor iPad2

Status
Niet open voor verdere reacties.

legbers

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
161
Hallo,

Zijn er gratis spelltejes te downloaden (al of niet uit de store) die je niet online hoeft te spelen?
 
He?

Naja in de Store kan je sommige spelletjes downloaden..
Sommige spelletjes heb je de keuze voor online..
voor betaalde apps gratis te downloaden moet je je IPad JailBreaken.
 
als je in de app store kijkt en je kijkt bijvoorbeeld bij top 25 zie je bovenin al top gratis staan... daar staan altijd wel wat spellen tussen. je kan ook nog naar categorieen gaan en daar games kiezen

lijkt er niet echt op dat je uberhaupt zelf al hebt geprobeerd een antwoord op je vraag te vinden?
 
gratis spellen voor de ipad??? die zijn er zat,geef gewoon een goeie zoek opdracht op je apps van de ipad:D
 
Ik heb zelf wel degelijk in de store gekeken maar ik zie geen verschil tussen online en offline spellen.
Natuurlijk zie ik ook wel dat er voor sommige spellen niet zo veel betaald hoeft te worden.
Ik dacht dat iemand misschien een paar leuke spellen wist in de app-store die je niet online hoeft te spelen en die al dan niet gratis te laden zijn.
 
wat bedoel je in vredesnaam met online in de appstore... alles uit de appstore moet je toch eerst downloaden waardoor ze op je ipad staan? dan zijn ze toch gewoon offline beschikbaar? tuurlijk moet je ze eerst downloaden, maar als je dit gedaan hebt kan je ze offline spelen.
 
Kijk dat wist ik dus niet.
Ik dacht dat er ook spellen waren die je (nadat je ze gedownload hebt) online moet spelen.
Dank je wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan