gratis templates, een kalender aan het werk zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

awaschlo

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2003
Berichten
31
Hallo beste mensen,

Ik heb een gratis template gedownload met een kalender er in, een van de vele... het is een css.

hoe krijg ik de kalender en bijvoorbeeld het comment in werking?
moet ik ergens naar toe linken misschien? net als bij 'home' enz.? :confused:

ik werk met frontpage 2003. het lukt wel om het geheel op mijn site te krijgen.
http://charcot.nl

Alvast bedankt voor het meedenken.
Groets Angelika :)
 
Hoi Angelika,
Kan je die template uploaden en hier de link geven? Anders weten we niet zo goed (= helemaal niet ;) ) waar we het over hebben...

Groetjes,
CSS-hunter
 
Hallo CSS hunter, bedankt voor je reactie.
Ik heb net gelezen dat deze templates ontworpen zijn voor Wordpress. Deze template heet Replenish. Is te vinden bij gratis templates. zal even kijken of ik hem op mijn site kan zetten en de link stuur ik naar dit forum.

Ik heb Frontpage dus ik denk dat ik er niks aan heb.
Weet niet hoe ik dit kan converteren... :confused:

In html heeft 'lejo' je weet wel wie, hier wel een javascript voor.
maar is niet helemaal mijn wens en ik zal intussen verder googelen :)

groets, angelika
 
template gebruiken

hallo,

mijn vraag is deels opgelost want ik ga een ander temp. gabruiken.
wel geleerd dat wordpress temps een heleboel kunnen maa zelfs in NL moeilijk te installeren zijn. ik moet nog verder studeren om alles te installeren, op de site mappen ofzo aan te maken enz.

bedankt voor het meedenken zover maar voor nu gaat het boven mijn pet, denk ik. :rolleyes:

groetjes, angelika
 
Hoi Angelika,
ik moet nog verder studeren om alles te installeren, op de site mappen ofzo aan te maken enz.
Terwijl jij aan het verder studeren was ;), heb ik even je voorlopige pagina van wat opmaak voorzien, die maakt dat alles goed zichtbaar is op alle beeldschermformaten vanaf 800x600px. En de Google-robot mag alvast langskomen. :)
In de broncode staat wat summiere uitleg en 1 regeltje dat nog even moet veranderen als je 'm wilt gebruiken.

Succes!
CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan