Gratis top-level domeinnaam???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Breev
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Breev

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Weet iemand waar je nog een gratis domeinnaam als .tk kunt vinden?

Niet bv go.to/uwnaam. Maar echt top-level domeinnamen, hosting moet niet, gewoon forwarding.

Mag vanalles zijn. Ik ben namelijk nog jong en heb niet direct geld over om een domeinnaam te kopen ;-)

.tk kun je gratis krijgen op www.dot.tk. Andere 'top-level' domeinnamen zul je niet gratis vinden. En bij de gratis versie zit natuurlijk de nodige reclame.

de reclame is het probleem niet, deze kan je uitschakelen, maar het probleem is dat een nieuwe aanmelding niet meer wordt geaccepteerd (bij mij toch niet)

Krijg je een foutmelding ofzo? Of werkt de site niet goed? Het wil nog wel eens gebeuren dat dot.tk uit de lucht is.

Nou .TK werkt bij mij gewoon, heb gister nog een nieuwe aangemaakt!

Of is het probleem bij jou dat je inlogt op je TK account en er al 3 hebt aangemaakt ( het maximum) schrijf je dan gewoon aan met een ander emailadres en je kunt nog 3 extra TK domeinen aanmaken.

ja, van die 3 had ik ook al kennis gemaakt. Maar dan maak ik een nieuwe account aan, en helemaal op het laatste zegt hij met iets van een interne server error. Ik heb het al op verschillende pc's geprobeerd.

En ook het probleem is dat je pagina gemiddeld per dag 3 uur niet bereikbaar is, dus...

helemaal gratis is nl.nu niet!

maar wel voor een koopje...1,30 euro via een 0900 nummer.

Wel belachelijk dat ze dat trouwens niet op hun site hebben staan, je vult alles in en krijgt dan een email met een link naar een pagina om je domeinnaam te activeren, pas op die pagina zie je dat je een 0900 nummer moet bellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan