Gratis vaste nummers bellen in Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Hoi!

Iedereen kent Skype maar kijk eens naar VoipBuster (www.voipbuster.com) daarmee kan je gratis alle vaste nummers in vrijwel heel Europa, US en Canada bellen. Het kost je (voorlopig??) maar ietsje meer dan één Euro (1.08 dacht ik). Daarvoor krijg je dan ook nog eens een 'echt telefoonnummer in Nederland mijn nummer is: 0031107449010) ook kan je me bereiken als je javave opgeeft.

Laat eens iets van je horen!

Dutch

Klinkt leuk ! Wat is de geluidskwaliteit als je naar een vast nummer belt? En als mensen mij bellen op dat nummer hoeveel betalen ze dan? Lokaal bedrag uit dat land? Of meer..

Geplaatst door BrEeZeR
Klinkt leuk ! Wat is de geluidskwaliteit als je naar een vast nummer belt? En als mensen mij bellen op dat nummer hoeveel betalen ze dan? Lokaal bedrag uit dat land? Of meer..

Ik heb heb paar testjes gedaan met/naar mensen die niet wisten dat het VOIP was en het ging in het algemeen wel goed. Heb o.a. spullen besteld via deze lijn.

Mijn nummer (0013107449010 is dus een Nederlands (regio Rotterdam) nummer. Vanaf je vaste lijn betaal je dus de kosten wat het via KPN of buitenlandse provider kost. Als ik jou zou bellen in Nederland (ook naar je vaste lijn) kost het mij en jou niets.

Mocht je me willen bellen: vandaag ben ik verder niet thuis. Morgen in de loop van de middag wel weer.

Bye,

Dutch

Ik heb het geinstalleerd en kon gratis een minuut (Inmiddels wel 10 ofzo) bellen.. super !

Alleen heb geen creditcard, dus ff wachten op de nieuwe betaalmethodes...

Geplaatst door BrEeZeR
Ik heb het geinstalleerd en kon gratis een minuut (Inmiddels wel 10 ofzo) bellen.. super !

Alleen heb geen creditcard, dus ff wachten op de nieuwe betaalmethodes...

Tsja een creditkaard heb je daar wel voor nodig. Hebben ze daar geenPaypall of zo?

Succes met het bellen.

Dutch

Ik heb het programma gedownload, me geregistreerd en ben het gaan proberen. En het resultaat mag er zeker wezen! Zowel telefoontjes binnen Nederland als naar mijn vader in Duitsland waren zeer goed te verstaan. En dat helemaal gratis!

Met de gratis versie kun je gesprekken voeren van maximaal anderhalve minuut. Zodra je een euro 'beltegoed' bij hen koopt kun je gesprekken van onbeperkte lengte voeren maar blijft het geheel gratis. De tarieven naar mobiel e.d. zien er ook interessant uit.

Een absolute aanrader!

P.S. Gratis bellen limiteert zich niet tot nummers binnen Europa:

Free calls to any regular phone in:
Australia
Austria
Belgium
Canada
China
Czech Republic
Denmark
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
Ireland
Italy
Luxembourg
Netherlands
Norway
Portugal
Spain
Sweden
Switzerland
Taiwan
United Kingdom
United States

PPS Voor betaling via PayPal heb je toch ook een creditcard nodig?

Laatst bewerkt:
Je kan ook via een 0900 nummer opwaarderen. Heb ik ook gedaan en t werkt perfect :thumb:

Thnx, ik heb nu ook succesvol opgewaardeerd. Wanneer krijg je eigenlijk een eigen telefoonnummer? Tot nu toe bel ik nog steeds onbekend...

De eigen nummers zijn momenteel op, maar zoals je in de todo op de site kunt zien zijn ze er weer mee bezig.... dus ben zeer benieuwd :)

Ik was inmiddels ook achter het 0900 nummer gekomen. Ik wil ook wel zo'n eigen nummer hebben aangezien ik alleen maar een mobiel heb, en anderen dus op kosten jaag als ze mij willen bellen.

Ik heb een uur geleden 14 min met mijn ouders in Frankrijk gebeld (zij hebben daar een vaste aansluiting). Kost niets en een PERFECT GELUID!!!!

Normaal moest ik daar met mijn mobiel heen bellen en moest dus erg op de tijd letten. Dat belt niet echt ontspannen.

Relaxed is het hé? Gratis bellen. Mijn vriendin heeft gister ook een dik kwartier gebelt met haar moeder in Belgie, helemaal gratis :D

Btw, als je in Belgie je saldo wilt opwaarderen kost dat 6 euro ofzo :confused:

Raar hoor, dat het daar duurder is. Maar je moet maar denken dat het eenmalig is.

Met internet zijn ze daar ook duurder geloof ik he.

Ik ben nog nooit zoveel aan de telefoon geweest. Ik word nu ook gek geskyped (omdat ik mobiel heb, duur) om te vragen hoe het werkt en of er geen addertje onder het gras zit.

hoi Hoi :)

Inmiddels heb ik dus ook die voipbuster uitgeprobeerd,
en ja perfect zoiets en het geluid ook super .
maar hoe werkt dat nu dat opwaarderen met dat 0900 nummer , word dat bedrag dan via mijn kpn doorberekend ofzow ?
Wie kan mij ff uitleggen wat ik precies moet doen , en wat is het 0900 nummer precies ?
alvast erg bedankt ;)

Als je op de site van voipbuster.com inlogt, dan zie je bovenaan home, free download, buy credits/sign in enz.

Op die laatste klik je. Dan meld je je aan en je kiest met betalen voor Pay by Phone (heet nu anders zie ik, was eerst TopUP.)

Je kunt nu ook via pay-pal enz. betalen zie ik.

Maar met de telefoon, dan krijg je in je scherm een 0900 nummer dat je moet bellen, en bovenin je scherm krijg je de code die je moet intikken.

Nu wordt er eenmalig 1.30 euro van je kpn rekening afgeschreven (belkosten zeg maar)Hier hou je 1,08 euro van over.

Als je ca 5 minuten wacht, en je klikt in je voipbuster programma op START, dan zie je 1.08 euro in je account.

Nu heb je geen beperkingen meer van 1 minuut.

Op de site van voipbuster.com kun je bij RATES zien welke landen er gratis zijn.

Veel plezier ermee!!!:thumb:

Ik heb inmiddels meer dan 3 uur naar Frankrijk gebeld. Super programma :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan