Gratis virusbeveiliging?

Status
Niet open voor verdere reacties.

berrege

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2011
Mijn gratis McAfee is afgelopen, ik zit nu zonder beveiliging. Waar kan ik een gratis en betrouwbare virusbeveiliging/firewall downloaden?

Alvast bedankt! :thumb:

Bedankt! Is het nodig om naast een virusbeveiliging ook een firewall te downloaden? Of zit dat allemaal in één programma?

Kan.....zit ook een firwall in windows.Is geheel aan je zelf of je daar een andere partij voor neemt.

Hallo,

Als je een windows computer hebt dan is Windows Security wel een goeie.
Die is gratis te downloaden en word bijna elke week geupdate. En tijdens het installeren word er gevraagt of je de FireWall ook inwil schakelen dus die zit er ook bij. ( Eigenlijk is het de firewall van windows zelf ) De link:
http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx?mkt=nl-nl

Mvg. Johnny Reinders

Laatst bewerkt:
:o, ik zie geen sec essentials in je post staan maar maakt niet uit :P

»»» Back on Topic! «««

@JohnnyReinders,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Als je de eerste link bekijkt wel, in het tweede bericht staat deze.;)

Ook comodo staat in de links van me...:D

De reden dat ik verwijzingslinks plaatste is dat ik dan de hoop heb dat de ts 'r zich eerst gaat verdiepen in welke mogelijkheden er zijn.Aan de hand daarvan een keuze maakt.Link naar MS en comodo oa staan daarin.

Laatst bewerkt:
Fantastisch, allemaal geweldig hard bedankt! Nog een laatste vraagje: wat raden jullie aan? De firewall van windows of een externe? Of zit er eigenlijk weinig verschil in?

Ik heb nooit anders gebruikt als de standaard in windows.Ik kan dus ook niet beoordelen over de andere firewalls.

Ik vertrouw ook op die van windows, Die is ook nog altijd de meest gebruikte. En mischien kun je in de handleiding van je router kijken of je router een ingebouwde FireWall heeft.

Mvg. JohnnyReinders

AVG van MCAfee en Windows Security zijn een van de slechtste virusscanner die er zijn!

AVG van McAfee is de hekkensluiter in het onderzoek van de Consumentenbond naar beveiligingssoftware. Het scoort met een 4.3 een dikke onvoldoende.
Free Antivirus van Avast kwam als beste uit de bus :thumb:

Als ik jou was zou ik dus gewoon Avast installeren die gebruik ik ook al jaren zonder problemen samen met de standaard firewall van Windows :thumb:

Dus jij zegt dat ''uit een onderzoek'' MSE en McAfee de slechte virusscanners zijn??
:confused:
Dan heb je het mis.
De antivirus ontwikkelaars weten wel waar ze mee besig zijn,:rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn wel meer tests waar die 2 slecht uit de bus komen, maar goed je hoeft het niet geloven hoor, dan gebruik je lekker zo'n slechte scanner :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan