Gratis Virusscanner eventueel met Firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Veel Virusscanners en veel meningen op internet
mijn vraag welke is de Betere/beste als die er is een met Firewall en Mallware bescherming?

Dat is dezelfde discussie als met auto's en welk merk beter is. Kun je hele dagen mee vullen en aan de discussie komt nooit een einde. Als je zin hebt om te lezen kun je bij avcomparitives.org terecht. Zeer uitgebreide testen van allerlei virusscanners.

En om toch maar een advies te geven. Microsoft security essentials met de standaard windows firewall zou genoeg moeten zijn voor een gratis oplossing.

Er is volgens mij geen een virus scanner die een gratis firewall aanbiedt. Voor extra bescherming moet je betalen, maar in mijn mening is dat niet nodig. Zolang je weet wat je download en goed oplet welke sites je bezoekt kan er weinig gebeuren. Mijn advies is neem Panda Free Anti-Virus, omdat die uit meerdere testen goed was bevallen. Schakel daarbij gewoon de Windows Firewall in. Ik weet niet welke Windows je gebruikt, maar als dat 8 is kun je MSE ook niet meer gebruiken, dat is Windows Defender geworden.

Succes

Er is volgens mij geen een virus scanner die een gratis firewall aanbiedt. Voor extra bescherming moet je betalen, maar in mijn mening is dat niet nodig. Zolang je weet wat je download en goed oplet welke sites je bezoekt kan er weinig gebeuren. Mijn advies is neem Panda Free Anti-Virus, omdat die uit meerdere testen goed was bevallen. Schakel daarbij gewoon de Windows Firewall in. Ik weet niet welke Windows je gebruikt, maar als dat 8 is kun je MSE ook niet meer gebruiken, dat is Windows Defender geworden.

Succes

sorry mijn fout dat ik er dit niet bij vermelde is WIN7 premium 64 Bits

Zoveel mensen, zo veel smaken......
Hier Microsoft Security Essentials in combinatie met Malwarebytes en de firewall van mijn router. Nooit problemen maar zoals reeds gezegd is het gewoon een kwestie van verstandig omgaan met je PC ;)

nog wat dingen uitgezocht ik denk dat het Bitdefender word dus allemaal bedankt voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan