Gratis-Webhost gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardcoregamer

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
hallo,
ik zoek een gratis web-space aanbieder, waarvan de server in: Denemarken, Nederland of in Groot Britannie staat, omdat ik via pico-streamer muziek wil gaan uitzenden en de server moet: CGI, PHP, FrontPage Extensions en Perl, ondersteunen, ik heb me gek gezocht op google enz, weet iemand zo'n gratis-host aanbieder?

Muziek van jezelf?
Leuk, kan ik het nu al ergens horen?

Jammer.
Kijk wel uit met de Buma-Stemra, want zomaar muziek van een ander uitzenden mag niet.
Succes :thumb:

A.J. zei:
Jammer.
Kijk wel uit met de Buma-Stemra, want zomaar muziek van een ander uitzenden mag niet.
Succes :thumb:
maar daar komt ie toch niet veel verder mee..?:confused: hij vroeg om gratis host:)

Ik was benieuwd naar zijn muziek en wilde hem iets vertellen waardoor hij niet in de problemen zal komen.
Dat mag ik toch wel vragen?
Of moet ik dat eerst aan jou vragen?
Als dat zo is, mijn welgemeende excuses.

A.J. zei:
Ik was benieuwd naar zijn muziek en wilde hem iets vertellen waardoor hij niet in de problemen zal komen.

Hier heeft hij wel wat aan;)

A.J. zei:
Dat mag ik toch wel vragen?
Of moet ik dat eerst aan jou vragen?
Als dat zo is, mijn welgemeende excuses.

Maar hier heb ik niks aan haha:p

Ik zit hier ook voor hem en niet voor jou in dit geval.;)

Een gratis host waarbij je perl hebt is er heus wel, je loopt alleen tegen een data limiet op dan. Verder zal je ook een aantal file permissies moeten aanpassen die niet elke gratis host zal pikken. Kan je niet een paar euro per maand missen voor een betaalde host?

t.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan