Gratis webruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet gelukt?
Vreemd, ik kan wel de servers van Funpic met FTP bereiken.

Aan het begin van het starten van FileZilla moet je FileZilla wel toegang tot het internet geven, dus het programma toestaan om verbinding te maken, heb je dat ingesteld?
Kijk anders nog even in de instellingen van je firewall en zorg ervoor dat FileZilla toegang heeft.

ow key ik heb ff naar me fierwall instellingen gekeken en hij stond er niet tussen duss toen heb ik m toegevoegt en voldig toegang gegeven naar het internet en nu die i het
:thumb: \tnx voor je moeite

owkey maar ik ben nu besig met me site ik ga m maken met Microsoft publisher

maar ik wil een mooi menu hoe kan ik die maken moet dat via een programma (zo ja graag freeware)

Mooi, je weet nu hoe je moet uploaden met FTP en het lukt!:thumb:

Een menuutje maken, dat uitklapt, zoals opp de Philips site bovenaan?

zo ongeveer maar dab aan de linker kasnt ondermekaar
en geen uitklap aleen dat je er op kan klikken

okey ik heb nu een nieuw probleem

ik heb om te testen een site gemaakt, dat is gelukt, maar hij opent nu op het begin mijn eigen map en niet mijn 1ste site, hoe doe ik dat?

Mijn site

(sorry voor het liedje dat er bij staat, maar ik dacht, ik zet er een liedje bij, maar op de kwart van het upladen dacht ik, waarom eigenlijk, dus ik stopte hem maar nu kan ik hem niet meer verwijderen)

Laatst bewerkt:
Dat is heel makkelijk, je noemt je beginpagina index.htm of index.html zonder hoofdletters, gewoon zo.
Dan kan je op de index je '' home '' maken en daarop links naar andere pagina's enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan