gratis webshop donloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
Hallo,

heeft iemand een mooie webshop die ik op mij site kan instaleeren.

alvast bedankt,

pascalboy

OScommerce, Magento en er zijn nog een aantal andere platformen. Maar dit zijn de meest gebruikte en kennen een grote community. Wel een beetje PHP/Mysql kennis vereist

oke erg bedankt ga het meteen proberen.
en ja ik heb wel wat kennis maar nog niet met shops en die will ik nu beginnen ik hoop dat het lukt

Ik heb zelf heel veel ervaring met Oscommerce. Magento is wel een heel opkomend platform. Ook wat makkelijker te servicen volgens mij. Aan de andere kant is oscommerce wel behoorlijk open. Ik heb er al veel shops in gemaakt.

oke ik heb oscommerce gedownload en geuploud allen bij de databees krijg ik fouten, ik wweet echt niet hoe ik precies moet invullen kan je dat uitleggen

laat maar het werkt nu allemaal ik heb zelfs een nieuwe dutch pack geinstaleerd al dus nu is hij ook nederlands.

heel erg bedankt dat je een download en instaleer op je server webshop wist

SUPER BEDANKT

Laatst bewerkt:
Ik adviseer je om toch over te schakelen op magento. je hebt heel veel meer mogelijkheden met magento dan met oscommerce. Er zijn met magento veel meer plugins beschikbaar. Ook zijn de template een stuk mooier en in grotere getalen beschikbaar. Ik zelf maak gebruikt van deze template: http://goo.gl/CluUa .
Themeforest heeft ook altijd goede templates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan