Gratis Website / Homepage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ria Soffers

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2004
Hallo,

Ik heb al een aantal websites gemaakt via geocities ( free webspace ). Maar sinds vandaag hebben ze bij yahoo geocities iets gedaan wat de site veel onaantrekkelijker heeft gemaakt, namenlijk een zeer iritante brede reclamestrook rechts in beeld, deze is niet meteen weg te klikken (wat vroeger wel ging, en hij is een stuk breder). Door die reclamestrook hou je nog maar een klein scherm over. Met de online pagebuilder van geocities kon ik steeds beter uit de voeten, maar dit word me te gortig.

Daarom de volgende vraag:

Weet iemand een goede aanbieder van gratis webspace om een website op te plaatsen?

Bij geocities heb je 15mb webspace en 5gb datatransfer per maand.

Het liefst heb ik natuurlijk meer webspace en datatransfer, maar ongeveer hetzelfde als bij geocities zou ook goed zijn.

Groetjes Ria Soffers.

http://www.geocities.com/riasoffers

En wat dacht je van je eigen internet aanbieder.
Hier krijg je ook gratis webspace hoor.

Inderdaad, maar het lukt mij maar niet om mijn pagina`s daar in te laden. Ik gebruik voor het maken van mijn website staroffice 6.0 - html document...is dit wel een geschikt programma daarvoor? Want als ik een pagina die ik gemaakt heb naar een kennis email, krijgt hij alleen een wit veld te zien met kruisjes waar eigenlijk de buttons en links staan. Het mag duidelijk zijn dat ik nog een beetje een leek ben op het gebied van websites maken en html te begrijpen. Want met de online pagebuilder van geocities ging alles heel goed, maar zonder die kant-en-klare pagebuilder ben ik nu vrij hopeloos bezig:D :confused: .

Dat die kennis niet alles te zien krijgt is normaal.
Jij hebt namelijk dingen gemaakt in jou site die je niet mee mailt. Dus kan de ontvanger dat ook niet zien.

Een website uploaden kan net zo goed naar jou eigen provider als naar een andere.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan