Gratis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_sj

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Beste,

ik vond een site waar je doormiddel van email een laptop kunt sparen

klik

Dit is niet volgens een piramide systeem zoasl je vaker ziet,

Graag jullie mening! :thumb:

The number of credits to earn the laptop is 210. For every e-mail you receive and every referral you bring to the site, you'll earn whole credits! You'll be on your way to earning your laptop in no time!

Heb jij 210 vrienden die graag zitten te wachten op je mailtje over een geweldige site waar ze voor 5 euro een laptop kunnen krijgen als ze zelf ook nog eens 210 vrienden aanmaken?

uh

er staat dat jij als member een mailtje krijgt! klik je op de link in dat meeltje dan krijg je een credit!

nep zooi.:(
Ik zal daar nooit aan beginnen.:8-0:

Geplaatst door dj_sj
uh

er staat dat jij als member een mailtje krijgt! klik je op de link in dat meeltje dan krijg je een credit!

Oftewel 210 mailtjes maar ze weten niet hoevaak je er 1 gaat krijgen. Het kan jaren duren en in de voorwaarden staat dat ze er ook ineens mee op kunnen houden

Geplaatst door m@rio

Oftewel 210 mailtjes maar ze weten niet hoevaak je er 1 gaat krijgen. Het kan jaren duren en in de voorwaarden staat dat ze er ook ineens mee op kunnen houden

Er stond 1 per dag

Geplaatst door dj_sj

Er stond 1 per dag

Dit is wat ik gelezen heb:

We do not guarantee e-mails each and every week and can only state that you will earn some credits via e-mail. There is no limit to how much a person can refer. We highly recommend to refer other members to earn your promotional item faster.

Oftewel dien je te referen om sneller aan die 210 te komen en die refers moeten dat ook weer doen etc etc etc

Niets is gratis, onthoudt dat maar.
Het moet toch ergens vandaan komen.

Wat mij altijd opvalt is dat die luitjes toch altijd weer mensen aan het twijfelen krijgen.....
Sterker nog, er trappen er nog legio in ook!!

oke bedankt!!

Kan dit niet ergens geplaatst worden dat men er voor gewaarschuwd word?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan