GRAW2 hoe final level te eindigen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Ik speel nu GRAW2 (Ghost Recon Advanced Warfighter 2) en wat een toffe game zeg, ziet er zo ******* goed uit, een echte aanrader! (al moet je wel rekenen dat iedere hit een kill is, meestal). dus doodleuk rondrennen al schietend is er niet bij want dan leef je maar 2 minuten.

maar nu mn vraag;

ik denk dat ik bij het laatste level ben, ik moet de tegenstand uitroeien op een grote dam. wanneer ik op de dam in een van de gebouwen zit (waar ik de radio aparatuur moet vernietigen) dan komen 2 helicopters opdagen die vernietigd moeten worden. de eerste heb ik zo uit de lucht geschoten met mn eigen bazooka, of raketschieter, of hoe dat ding ook maar mag heten. maar nu komt t, hoe die tweede naar beneden te krijgen, en die moet je vernietigen omdat het je laatste objective is).
de 3 commando's die constant aan mijn zijde zijn hebben alleemaal ook zo'n "bazooka" op hun rug hangen maar die gebruiken ze niet. ik meende dat ik wapens van hun kon overnemen, (je zag dan een cirkeltje op je scherm met daarin hun wapens, zo kond je wisselen), maar ik weet niet meer jhoe ik dat deed, en of t wel met dit spel was, of dat het misschien met graw1 was.

ben nu al zeker een week aan het klooien om die tweede heli met geweer schoten naar beneden te krijgen en ik kan m wel enigsinds vernietigen, (dan begint ie te roken). maar het lukt me nooit om m helemaal neer te halen, daarvoor heeft ie me dan allang vernietigd met zn raketten.

graag dus hoe ik zon bazooka overpak van mn mannen (als dat kan, welke knoppen dan), of hoe anders op te lossen. wil deze game zo graag verder (uit) spelen.

alvast bedankt,.

leon

is er dan echt helemaal niemand die ooit Graw2 heeft uitgespeeld en dus wel die tweede heli neergehaald heeft?!?!?!

help me hiermee please, want ik heb nu al zo'n dikke 40 tot 50 uur zitten proberen, en t lukt me maar niet, en nee, kan op geen enkele manier die 'bazooka' van een van mn teamleaden pakken.
word hier knap moedeloos van zo langza,merhand, maar om m nu de deleten zonder m echt te hebben uitgespeeld, dat wil ik ook weer niet, vind m daar te goed voor.,

leon

haha, heel erg bedankt Mr Corpse. maar mnet nadat ik een tweede optoep hierboven had gedaan gind ik nog maar weer eens googelen voor de oplossing en opeens vond ik die toen zelf. had er veel vaker voor gegoogeld maar gek genoeg kopn ik toen geen enkel goed forum voor Graw2 vinden of een walkthrough.
heb intussen dus de level kunnen voltooien, mijn god, wat een voldoening!!! heb er echt weken op gezeten, iedere keer maar weer proberem. normaal delete ik een game dan. maar graw2 is zo goed dat ik dat gewoon weg niet KON doen!!!

heel erg bedankt toch voor de links!!

zal nu even de oplossing geven, mocht iemand met hetzelfde probleem zitten, en t schijnt dus weet ik nu dat veel meer mensen het zelfde probleem met de 2 helis hebben;

OPLOSSING;[/B]

ligt in dat je de tweede heli door 1 van je 3 mannen moet laten neerschieten, had dat eerder geprobeert maar wist toen niet hoe. je moet dus ergens met je mannen binnen in een van de gebouwen schuilen op de dam. bestudeer even het ritme van de heli waarin hij zn raketten op je afschiet, hij vliegt dus steeds over en vuurt uit 2 posities rockets op je. deze zijn 100% dodelijk zoals je wel ondervonden hebt zodra je maar even buiten staat.
en wees zuinig op je mannen dus neem 1 per keer mee, omdat wanneer ze allemaal dood zijn de misie word afgeblazen, je word dan aangeraden weg te gaan.
dus zodra t veilig is neem je er eentje mee naar buiten. zodra dan de heli laag overvliegt selecteer je de soldaat die naast je staat, en klikt dan op ATACK terwijl je richt op de laagvliegende heli. er zal dan een rood diamantje verschijnen en de soldaat vuurt zijn raket af op de heli. zodra beide helis' down zijn moet je naar je laatste objective, nml aan het eind van de dam boven op is een heli platform waar je opgehaald word. maar er zitten nog zon'n 5 vijanden op de gebouwen daar, dus wel ff SAVEN. anders kan je weer opnieuw beginnen, lol.

toch bedankt Mr Corpse!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan