GRID 2 werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoencool

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2011
Goeiedag iedereen!
Ik zit met een probleem waar ik maar niet achter kom.
Als ik GRID 2 probeer op te starten zien ik eerst een minuut ofzo het logo en daarna gaat hij terug naar de desktop.
Ik heb als specs :
Windows 7
3 Gb Ram.
Intel(R) Pentium(R) CPU 2.80GHz 2.79 GHz
Adapter info :AMD Radeon HD 5450
Chip Type :Adm Radeon Graphics Processor
(Nog wat dingen)
Bios info 133-ac38400-110

Ik heb al gepropeert HPET aan te zetten via cmd en heb gerestart mar als ik bij device manager kijk vind ik niks.
Ik heb gekeken of ik het in mijn bios aan kon zetten maar ik kon nergens een optie vinden.
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben?
Groetjes Daniel

Ik denk dat je videokaart Grid 2 niet aankan en dat hij daarom automatisch stopt. Een HD 5450 is namelijk absoluut geen game kaart en een hele goedkope kaart in de low range sectie en heeft slechts een PassMark benchmark van maximaal 234. Ter vergelijking: de HD 7850 die ik heb, en die eigenlijk ook niet in het hoge segment zit, heeft een benchmark van 3706 bij PassMark. Die kan Grid 2 echter wel aan, maar tot high op full HD, ultra is dan nog een stap te ver.
De huidige game kaarten van het midden segment, de GTX 760 en de R9 280X hebben een benchmark bij PassMark van rond de 5000.

Ik denk dat je videokaart Grid 2 niet aankan en dat hij daarom automatisch stopt. Een HD 5450 is namelijk absoluut geen game kaart en een hele goedkope kaart in de low range sectie en heeft slechts een PassMark benchmark van maximaal 234.QUOTE] Volgensmij heb ik je ook de verkeerde video kaart gestuurd want ik heb een asus nogwat alleen ik had toen de verkeerde drivers dus mischien zit ik nu ook met de verkeerde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan