GRID start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker59

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Berichten
133
Hallo allemaal,

ik heb GRID meerdere malen via het internet verkregen (nieuwsgroepen) en geinstalleerd. Geen van allen werkt op mijn pc. Ik zie het logo van GRID en daarna springt die uit het spel terug naar mijn desktop, hieronder een screen van de melding/uitleg van de fout:

[URL=http://img367.imageshack.us/my.php?image=gridfoutmeldingzx1.jpg][/URL]

Opbouw van mijn pc is (waar het aan mijn mening niet aan kan liggen):
AMD Athlon X2 3800+
4Gb. RAM
Asus 6800 GT, 512 Mb.
1,5 TB. geheugen
Windows XP SP3

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten Gino
 
sorry moet 8600GT zijn. Van Asus met een Nvidia chipset, 512 MB....dat moet toch wel lukken?
 
Minimal haalt ie wel, maar recommended niet, miss ligt het daaraan.

Is het wel legaal verkregen via internet of niet? Want cracks werken niet altijd.
 
Laatst bewerkt:
Minimal haalt ie wel, maar recommended niet, miss ligt het daaraan.

Is het wel legaal verkregen via internet of niet? Want cracks werken niet altijd.

Ik denk niet dat het daar aan ligt, minimum is gegeven zodat je het op die setup wel kan spelen, tuurlijk niet op hoge resolutie etc....recommended is zoiets als advies maar hij zo op minimum requirements gewoon moeten draaien.....

Tjaa niet geheel legaal...of gewoon eigenlijk helemaal niet. Via nieuwsgroepen (payservers) maarja mensen die het ook hebben binnengehaald kunnen het wel draaien met dezelfde of zelfs een mindere setup.

Ik ga doorzoeken, thnx ieder geval voor het meedenken en reageren.

Groetjes
 
Je kan het spel ook mindere kwaliteit versie starten
via start dan bij Grid staat er de mindere kwaliteit versie snelkoppeling
Maar ik kan Grid niet installeren.
dit komt er te staan Kan entrypoint van procedure _binkSetMixBins@16 niet vinden in DLL -bestand binkw32.dll
 
Nou het is me al gelukt. Ergens op een forum gelezen om de compatibiliteitsmodus op windows 98 te zetten. Hiermee start het spel op, kan de eerste race rijden en gooit hem daarna eruit. Gaan weer even verder zoeken....

Dank jullie wel.

Groetjes
 
ik denk dat t aan de iso (het spel dus)ligt die je downloadde, en niet aan je pc.

heb zelf ook Grid via een nieuwsgroep binnen gehaald en die werkt uitstekend, (kan er zelfs mee on line, geloof t of niet, echt waar!).

denk dus dat je gewoon even verder moet zoeken naar een andere Grid, die t wel doet.
want je specs zijn ok genoeg om m te kunnen draaien,

succes,

leon
 
ik denk dat t aan de iso (het spel dus)ligt die je downloadde, en niet aan je pc.

heb zelf ook Grid via een nieuwsgroep binnen gehaald en die werkt uitstekend, (kan er zelfs mee on line, geloof t of niet, echt waar!).

denk dus dat je gewoon even verder moet zoeken naar een andere Grid, die t wel doet.
want je specs zijn ok genoeg om m te kunnen draaien,

succes,

leon


Hey Leon,

bedankt voor je reactie.....je hebt zeker niet meer toevallig een nzbt'tje? hahaha ik ga wel ff verder zoeken...veel speelplezier

Groetjes Gino
 
ik bewaar altijd mn nzb-tjes, dus ja, die heb ik nog wel.
maar daar heb je niets meer aan, die is van dik 5 maanden geleden ofzo, dus die staat allang niet meer op de server. zit zelf op FTD, en daar komt ie wekelijks langs.

(mocht ik hiermee info geven die niet mag van helpmij.nl, mijn exuces dan hiervoor).

leon
 
ik bewaar altijd mn nzb-tjes, dus ja, die heb ik nog wel.
maar daar heb je niets meer aan, die is van dik 5 maanden geleden ofzo, dus die staat allang niet meer op de server. zit zelf op FTD, en daar komt ie wekelijks langs.

(mocht ik hiermee info geven die niet mag van helpmij.nl, mijn exuces dan hiervoor).

leon

Hey Leon,

thnx man, zelf zit ik ook op ftd en daar had ik hem ook vandaan geplukt. Ik kijk wel even verder op ftd.....

sluit dit topic wel want waar we nu over praten is niet relevant voor dit topic (excuses)

Ieder geval iedereen bedankt voor de reacties ! :thumb:

Groetjes Gino
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan