Grijpt BigBrother in in Kazaa?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
3 bestanden gedownload (mp3) en na zo'n 20 seconden wordt de muziek vervangen door een soort boormachinegeluid.
Grijpt BigBrother in?

bij mij ook. volgens mij is het de nieuwste rage om mensen te doen downloaden en dan te zien dat het geen goede bestanden zijn. download bij voorkeur bestanden met integriteitswaarde uitstekend. ik denk dat je dan iets meer kans hebt op goeie bestanden.

mvg,

brecht

Dit is op zich oud nieuws. De platenmaatschappijen gooien inderdaad veel corrupte mp3's op P2P netwerken.

Goh... ik had het nog niet meegemaakt.

Meteen maar even naar Overnet gegaan en daar geen boormachine.

ik heb al honderden zulke liedjes gehad
ehct wel kl*re

(ps: bij mij is het meer gepiep en gefluit, je weet wel van dat geluid waar je koppijn van krijgt...)

Ja, ik had ook verschillende geluiden. Er zat ook een soort morse-geluid bij. Leuk dat ze tenminste wat variëren. :rolleyes:

Het blijft een risico om zo aan je muziek te komen.

Wees blij dat je er niet voor betaald. Verwijderen die nummers en opnieuw beginnen

In het verlengde hiervan: ik kom de laatste tijd bestanden tegen die foutloos lijken totdat je ze op cd brandt. NA het branden hoor ik dan plots een soort 'blub blub geluiden'. Iemand enig idee wat hieraan te doen?
Greetz
Joep

Nee hoor geen moraal maar een mening.

Zelf ben ik ook bezig met films en muziek. En ja daar zit wel eens wat tussen wat niet goed is of de bedoeling was.

Ik delete het spul en begin opnieuw. Wil ik zeker weten het goede willen dan koop ik het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan