Grijs scherm bij uitzending gemist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
het gaat nog niet

bedankt voor uw uitgebreid antwoord, maar helaas bij mij is er geen verschil ( ik probeerde het ook al door NIS uit te schakelen, zonder resultaat) . als ik uitzendingen wil bekijken zijn er heel wat die "werken" , maar echter heel veel die geen beeld noch klank geven ... Ik ging vandaag eens kijken op CNN ( waar nu wel video's "free" te bekijken zijn ... het ging eerst ook niet , maar toen in op hun hulp-site keek, werd de raad gegeven de pop-ups vrij te geven: ging alles wèl !!) , dan maar geprobeerd op "uitzendinggemist.nl " , en dus met datzelfde probleem : nu eens gaat het wel, dan weer niet , zo bv. zie ivm de Tour ( als ge die volgt :) dat idem : de Tour de Jean is bij mij niet te bekijken , het journaal ( op dezelfde site) is wel te bekijken, de verslagen van de ritten zijn dan niet te bekijken ) . er moet blijkbaar nog iets geregeld worden.
Nog iets : als ik rechtsklik op een site die ik wil bekijken, krijg ik in het venster niet " bron weergeven"....
Verder : uit uw bericht van 14/7 :

Ik denk dit verhaal niet helemaal klopt omdat als ik via de bron (source ) zoek gaat het weer wel.

Dat gaat als je dit niet weet ,met Internet Explorer zo:
rechtsklikken >bron weergeven>zoeken (ctrl+F) op ASF/ASX of RM >eventueel F3 >en dan kopieeren en plakken in de Media of Realspeler

Deze voor bijvoorbeeld afl 1 doet het dan ook prima.
Met firefox gaat dat iets makkelijker maar die heb je toch niet.
Zo doe ik het al een hele tijd maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.

wel , ik kon die afl. 1 wel bekijken, de andere niet, ook niet met Firefox die in downloade .
Och, ik zal nog wel geduld moeten hebben zeker .
Alvast bedank voor al uw respons.
 
Ik heb nu weer wel het probleem .Alleen zie ik nu dit:

Waarom het nu weer niet gaat is me ook een raadsel .
Dat moet ik nu weer uit gaan zoeken.

Update : Ik heb met Disk Cleaner de boel even gekuist.(als ik het goed schrijft)
In Norton een HtML tekenreeks (een heel verhaal omdat weer te gaan uit leggen) toegevoegd en sindsdien gaat het nu altijd goed.
Iets wat in het verleden niet hielp maar nu wel.


Verder denk ik dat het bij jou toch een ander oorzaak is omdat je het niet altijd hebt.
De vraag staat nu weer als opgelost.

Voor het andere :
Nog iets : als ik rechtsklik op een site die ik wil bekijken, krijg ik in het venster niet " bron weergeven"....
Dat moet hier wel lukken omdat hier rechtsklikken niet is geblokkeerd .(of krijg je hier wel een javascript melding ?)
Alleen moet je daarvoor niet op het grijze scherm van de speler klikken, maar daarnaast.
Dus op de plek waar ik een pijl heb geplaatst


En dan zoals ik eerder heb gezegd .
In Internet Explorer
rechtsklikken >bron weergeven>zoeken (ctrl+F) op ASF/ASX of RM >eventueel F3 >en dan kopieeren en plakken in de Media of Realspeler

In Firefox kan je het ook op deze manier doen alleen staat daar paginabron bekijken.
Als je natuurlijk de NL versie hebt.

Of op deze manier :
rechtsklik>paginainfo>tabblad koppelingen >dan zo : selecteren en kopieren (kan alleen met ctrl+C) die weer in je speler plakken.


Weer een heel verhaal maar hopelijk kom je wat dit betreft wel hiermee verder.
 
Laatst bewerkt:
merci edwinus

Het gaat nu dus wel met dat plakken/copiëren zoals ge in uw laatste antwoord aangeeft.
Merci Merci Merci zou Adamo zeggen :)

ik wilde onze vraag wijzigen naar " niet opgelost " maar blijkbaar heb je daarvoor een volmacht nodig .

OK, beste groeten nog
 
Re: merci edwinus

Het gaat nu dus wel met dat plakken/copiëren zoals ge in uw laatste antwoord aangeeft.

Zover is hier het dus wel gelukt maar dan zit je (of ge ) nog steeds met het andere probleem .

Reclame onderdrukken uitschakelen bij Norton helpt echt niet.

Ook niet daarna met Disk Cleaner de boel even kuisen.(als ik het goed schrijft)
In Norton een HtML tekenreeks (als je wilt legt ik dat wel uit) toevoegen.



Geplaatst door heraklei
ik wilde onze vraag wijzigen naar " niet opgelost " maar blijkbaar heb je daarvoor een volmacht nodig .

Ik weet dat ook niet zeker (Moderator ?)
maar waarschijnlijk kan dit alleen maar de topicstarter (ik dus) veranderen .
 
Laatst bewerkt:
nog dit

toch nog even dit: zojuist heb ik hier nogmaals geprobeerd met de laptop hier in huis en daar is het blijkbaar mogelijk alles te bekijken ( was voorheen niet het geval) .
We hebben hier 3 pc's in huis en slechts met de laptop werkt het ( is ook de meest recente PC / de andere (huidige) is een kleine 2 jaar oud ( met XP Prof.) en de 3e zo'n 3 1/2 jaar met Windows 200 )

Besluit: het "verschil" zit hem( wellicht ) in de pc zèlf en niet bij uitzendinggemist.nl ..... ( op die laptop is NIS 2005 blijvend in-geschakeld en het werkt !! )

als ik iets méér te weten kom, laat ik het U weten.
 
als ik iets méér te weten kom, laat ik het U weten.

Het probleem is dus toch wat anders.
Misschien weet iemand anders het nog .Ik neem aan dat de standaard methodes (temp. leeg maken enz.) al zijn gedaan
Dat moet ik trouwens steeds nog wel eens doen.

Ze zeggen u tegen me
:D

De vraag heb ik nu als niet opgelost gezet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan