Grimefighter van Avast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jcrienen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2014
D:mad: Een aantal dagen geleden het programma GrimeFighter gekocht van Avast. Ik heb dat programma 3 keer opgestart op 3 verschiLLende DAGEN EN ELKE KEER LIEP HET VAST nog voor het halverwege was. daarna verscheen de melding dat de "technici ernaar zouden kijken'

Ok, correct!.. Het Avast!-forum loopt er sinds het begin ook mee vol, & ikzelf begrijp niet dat ze zoiets uitbrengen. Overigens zit het ook in de gratis Avast!-Free.

Via het Avast!-forum weet ik ook dat je geen restitutie krijgt. De technici aldaar geven wel toe dat het "in combinatie met bepaalde hardware" niet werkt zoals onder laboratorium omstandigheden. Een oplossing om het uit te schakelen via het register zal er wel zijn, maar die kan natuurlijk niet gegeven worden, want dan kunnen de boeven het ook uit zetten.

In principe moet het mogelijk zijn - & ook dat lukt niet altijd - om via Veilige mode in de Avast!-interface via Instellingen, Hulpmiddelen (?) het Grime-onderdeel uit te vinken.

Avast perikelen

Bedankt voor de reactie.
Ik heb uiteindelijk nog maar eens geprobeerd en...................... nu liep het programma WEL door. :D Ik laat het er nu maat bij en hoop er het beste van.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan