Groen beeld bij bijv. uitzendinggemist

• Onderwerp starter Onderwerp starter epse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Hallo helpers,

Ik zit met een probleem op de laptop van een vriend van me.

Bij bijvoorbeeld uitzendinggemist.nl en het afspelen van programma`s op sopcast krijg ik of een groen beeld (geluid hoor ik wel) of hij laad helemaal niet.

Ik heb de nieuwste drivers van mijn videokaart (SIS Mirage 3) al geinstaleerd, ik heb de nieuwste codecs binnen gehaald en geinstaleerd maar het mag niet baten. Films op bijv youtube doen het gewoon, films op de HD afspelen met mediaplayer werkt gewoon.

Wie kan mij helpen met dit probleem?

Ik vond dit, misschien heb je er wat aan:

Mogelijke oplossing 1
------------------------------------------
Hi people,

I had de same problem, the green screen on all the videoplayers on my system. Because I am using 2 monitors, a Samsung SyncMaster and a Dell I could place the videoplayer-screen from the Samsung to the Dell an vicaversa. Because the Dell is running on 60 HZ refresh mode, and on the Samsung 75 Hz, the green screen was disappeared on the Dell monitor.

Then I switched the Samsung to 60 Hz, the problem is solved.

Regards,
Mike

Mogelijke oplossing 2
------------------------------------------------------

I had this problem too, just fixed it right now. Open the play, click the
arrow under "Now Playing" to get the options open, Click More Options...,
Then under the Performance Tab decrease the Video Acceleration slider. Apply
it and OK. Fixed it for me.

Hoi,

Ik zal je vertellen ... heb ik na een recovery van mijn laptop (Vista) ook gehad en ik kwam er maar niet achter hoe dit op te lossen.
Uiteindelijk heb ik Quicktime geïnstalleerd, waarna het allemaal perfect werkte ... onder IE.

Probeer het eens.
Ben wel benieuwd naar het resultaat .....

Hoi,

Ik zal je vertellen ... heb ik na een recovery van mijn laptop (Vista) ook gehad en ik kwam er maar niet achter hoe dit op te lossen.
Uiteindelijk heb ik Quicktime geïnstalleerd, waarna het allemaal perfect werkte ... onder IE.

Probeer het eens.
Ben wel benieuwd naar het resultaat .....

Geweldig! Het werkt weer!
Bedankt voor de goede oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan