groen beeld met zwarte strepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo, ik heb net een andere monitor gekocht en mijn oude(1 jaar oud) aan mijn zoon gegeven. Nadat ik hem had aangesloten(mijn oude monitor)bij mijn zoon kreeg ik een groen scherm met zwarte streepjes van ongeveer 1 cm op het hele scherm. Ik kon verder niets geen muis etc. Bij het opstarten kreeg ik wel gewoon het opstartscherm van Windows maar daarna zo'n vreemd beeld. Draai met windows 98 se.Wat moet ik doen? Het is een Lite-on 17 inch vlakke beeldbuis CRT. Bedankt voor eventuele suggesties. Greg

kijk je aansluiting ff na .mischien krom pennetje / test de monitor weer ff op je eigen pc om uit te sluiten dat de probleem bij je zoon zijn pc zit . / probeer de reset knop van je monitor .als je die hebt

groen beeld met strepen

Hoi, bedankt voor je oplossing. Ik heb de oude monitor van mijn zoon weer aangesloten en kreeg ook op deze monitor dat vreemde beeld. Daarna weer mijn Lite-on aangesloten en jawel hoor weer goed beeld. Zal inderdaad wel met die pinnetjes te maken hebbn. Ze zagen er desondanks niet verbogen of zoiets uit. Nou bedankt voor je snelle oplossing.Greg( also known as the bold warrior)

Hmmm denk dat het toch bij je zoon zijn pc zit .als je de oude monitor er op aan gesloten hebt en nog steeds dat groene beeld hebt. ligt het zeker niet aan de monitor .kijk of de kaart goed in het slot zit .ff aandrukken .als het een onboarded videokaart is kan de aansluiting een los contakt hebben .kijk het ff na in verband met kortsluiting...veiligheid voor je zoon .is ***lig als je aan het gamen bent en je monitor ontploft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan