• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

groen puntje linkerbovenhoek cel

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruva
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruva

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Beste excelliefhebbers;

Bij sommige cellen krijg ik in de linkerbovenhoek een groen puntje, wat betekent dit, en hoe kan ik het verwijderen, het gaat namelijk om deze reden fout met verticaal zoeken.

Wie weet het antwoord

gr ruva

Dit is een teken dat uw formule niet juist is. Om dit uit te schakelen klikt u op het menu Extra > Opties > Foutcontrole en haal daar het vinkje weg en dan is de Foutcontrole uitgeschakeld.

Beste ruva,

Het gegeven antwoord is niet helemaal compleet. Een groen driehoekje kan ook duiden op alleen maar een afwijkende formule ten opzichte van de rest. Daar kunnen prima redenen voor zijn.

Richard

Inderdaad de foutmelding is nu weg, echter wanneer ik op de cel klik en ik bedenk de waarde in de formulebalk dan staat er een aprostof voor de waarde. dus gaat het nog fout met verticaal zoeken

gr Ruva

'550088 dit staat er in de cel(is alleen zichtbaar in de formulebalk) in een ander tabblad staat 550088 dus mijn verticaal zoeken gaat de mist in.

gr Ruva

'550088 dit staat er in de cel(is alleen zichtbaar in de formulebalk) in een ander tabblad staat 550088 dus mijn verticaal zoeken gaat de mist in.

gr Ruva

Neem het aanhalingsteken weg zodat het een getal wordt.

Beste Ruva,

Als je veel cellen hebt met een apostrof ervoor, kopieer dan een lege cel, selecteer al die cellen met een apostrof, en ga via Bewerken > Plakken Speciaal > Waarden - Optellen.
Dan verwijder je overal de apostrof.

Richard

Bedankt Richard
dit is hem.
Alle andere excelliefhebbers bedankt voor de reacties, zo leren we nog eens wat
gr ruva

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan