Hoi allemaal,
Sinds een tijdje sloeg mijn pc al mijn bestanden in het groen op (vraag me niet waarom, het was ineens zo
). De naam onder het bestand was dus in het groen zichtbaar. Ik sloeg er geen acht op omdat alles gewoon goed ging. Nu heb ik mijn pc opnieuw geïnstalleerd en al mijn bestanden overgezet op een externe harde schijf. Als ik mijn bestanden nu wil openen op de pc gaan ze niet open. Bij een word bestand krijg ik bijvoorbeeld de volgende mededeling:
"Het document kan niet worden geopend. De gebruiker heeft geen toegangsrechten."
Ook kan ik die bestanden niet overzetten van de externe schijf naar mijn pc. Als ik het probeer krijg ik dit:
"Kan het bestand niet kopiëren. De toegang is geweigerd." En dan geeft ie alternatieven als dat de pc mogelijk vol is wat dus niet zo is.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Bvd.
Sinds een tijdje sloeg mijn pc al mijn bestanden in het groen op (vraag me niet waarom, het was ineens zo

"Het document kan niet worden geopend. De gebruiker heeft geen toegangsrechten."
Ook kan ik die bestanden niet overzetten van de externe schijf naar mijn pc. Als ik het probeer krijg ik dit:
"Kan het bestand niet kopiëren. De toegang is geweigerd." En dan geeft ie alternatieven als dat de pc mogelijk vol is wat dus niet zo is.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Bvd.