Groene gloed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puschkin_Vibe

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2003
zoals de titel al aangeeft krijg ik vaak als ik de pc opstart een groene gloed op mijn beeldscherm.
zelf denk ik dat het niet aan de pc zelf ligt maar aan de monitor ( samsung syncmaster753s crt)
heeft iemand een idee want het kan zijn en zonodig een oplossing ?

alvast bedankt

Je zou eens kunnen kijken of je monitorkabel wel goed in je PC en in je monitor zit.

alle opties heb ik al geprobeerd maar helaas

ik ben nu al door de oplossingen heen dus als er iemand nog iets weet... ??

Puschkin_Vibe zei:
alle opties heb ik al geprobeerd maar helaas

ik ben nu al door de oplossingen heen dus als er iemand nog iets weet... ??

En wat heb je dan zoal gedaan?:rolleyes:

de schermen van de pc omgewisseld zonder resultaat
met de instellingen van het beeldscherm geprutteld
kabel gecontroleerd

Ja, ja, dan weten we nog niets:rolleyes: , had je ook op het andere scherm een groene gloed? dan zijn het de videokaart, of drivers.

Had je het niet, en wel op het beeldschem waarbij het optrad ook op een andere computer, dan is het kleurkanon van die beeldbuis/monitor niet helemaal goed.

De gegeven info is wel heel summier, waarom kan de vraagsteller zich nu zo slecht verplaatsen in de beantwoorder, die heeft alleen de info die hier wordt neergeplempt.:confused:

de schermen van de pc omgewisseld zonder resultaat
met de instellingen van het beeldscherm geprutteld
kabel gecontroleerd

ik had al aan gegeven dat ik alle opties al geprobeerd had wat geen oplossing gaf
het maakt niet uit op welke pc ik de monitor aan sluit bij tijd en wijlenkomt die groene gloed erover heen

Puschkin_Vibe zei:
ik had al aan gegeven dat ik alle opties al geprobeerd had wat geen oplossing gaf
het maakt niet uit op welke pc ik de monitor aan sluit bij tijd en wijlenkomt die groene gloed erover heen

Dan denk ik dat het probleem bij de monitor kabel ligt, dat daar ergens een paar van de pinnetjes niet goed contact meer maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan