Groene & Paarse vlekken in beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ViDector

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Berichten
47
Beste leden,

Ik heb een aldi pc, md8800 met NVidia 6700 Geforce als videokaart.
Ik heb hem nu een paar jaar, en als ik nu de iets veel vergende spellen ga spelen (flatout 2, oblivion, de nieuwst versie van C&C, enz.) dan loopt hij gewoon snel. Als ik een tijdje speel, dan verschijnt er af en toe een groen/paars vlekje in beeld... Dat bouwt zicht op totdat het beeld (bij flatout& C&C) voor 85% groen/paars is....
Bij Oblivion blijft het nog bij 40%...

Het lijkt wel dat als mijn videokaart warm wordt, dat hij het dan heel erg begint te krijgen....
Weet iemand wat er hier aan de hand is?

mvg,
ViDector
ps. Ik heb me videokaart zelf (nog) niet overgeklokt, maar dat heeft medion zelf gedaan, deze versie is officieel niet uitgegeven door NVidia..
 
Zou heel goed kunnen dat de kaart te warm wordt. Zit er een aktieve of passieve koeling op. En, indien actief, draait de fan nog wel en is het koelblok goed schoon?
 
Laatst bewerkt:
ok,
Ik zal me kast binnenkort even openhalen als ik tijd heb, dan kijk ik of er een koeler op de kaart zit.

Als het de warmte is, en ik weet hem genoeg te koelen, zou het dan over moeten zijn? :rolleyes:
 
kheb'm schoongemaakt, tot dusver nog geen problemen(heb even oblivion gespeeld).
hartelijk bedankt :) :thumb:

het was btw een actieve cooler, er zat er een op de kaart. (zat best wel vol met stof)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan