Groene tekst, dubbel onderstreept

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Sinds enkele dagen heb ik enkele vervelende problemen in IE 9.
Op de sommige sites staan (vaak banale) woorden in het groen, dubbel onderstreept. Al je daar nog maar per ongeluk met je muis overgaat komt één of andere irritante pop up tevoorschijn (bij de privacy settings heb ik pop ups al geblokkeerd).
Als ik in mijn takenbalk kijk welke sites openstaan, staan daar voortdurend enkele bij die ik niet zelf heb geopend, maar de namen van die sites zijn niet te zien op de tabbladen van bv. het scherm dat ik nu zie.
Hoe komt dit en hoe kan ik er iets aan doen? (Enige dat veranderd is: ik heb testversie van Office 2013 geïnstalleerd, heb daarbij Daemon Tools Ultra geïnstalleerd om een virtuele drive te maken, en heb de indruk dat er door al dan niet verkeerde klik ook andere applicaties mee zijn geïnstalleerd)

Lijkt mij dat je moet beginnen met het nakijken van je software lijstje: [Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl

Kijk na welke applicaties er niet door jou zijn geïnstalleerd (maar dus blijkbaar zijn 'meegekomen' met software).
Verwijder ze nog niet, maar google gewoon eens op die software, om te zien hoe je er het beste vanaf kunt komen. Het kan namelijk goed zijn dat je via deïnstalleren in Software je niet van alles verlost bent, dit geldt vooral voor plugins/add-ons/zoekmachines/etc. in webbrowsers... :rolleyes: En juist een van die categorieën lijk je nu aan de hand te hebben.

Tijs.

Bedankt.
Ik denk dat de meeste problemen opgelost zijn. Heb o.a. (hopelijk volledig) de programma's Lollipop, Lyrics-pal, Bundled software en Webcake verwijderd.
Ook Spybot geïnstalleerd (maar weet niet of dit goed samengaat met AVG).
Had ook problemen bij websites waar ik een gebruikersnaam moet intypen (bv om on line aankopen te doen, PC banking). Dat ging niet via IE 10, wel via Google Chrome. Hopelijk is dat probleem nu ook van de baan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het groene tekst probleem en de andere problemen zijn opgelost, dan kun je de vraag als opgelost aangeven.
Anders ook nog even de zoekmachine- en invoegtoepassingen van IE10 nog even goed onder de loupe nemen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan