Groene vlakken op scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaY.NL

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Ola,

Mijn nieuwe videokaart (Leadtek 6600GT Ultra) geeft sinds 2 dagen groene vlakken over het scherm, zoals te zien is in de bijlage. Dit doet hij erg bij het spel Splintercell Chaos Theory. Met andere spellen heb ik geen last, hoewel ik laatst bij 3DMark03 ook al iets leek te merken.
Deze groene vlakken staan niet stil, ze flitsen storend over het beeldscherm heen.

Mijn computer is splinter nieuw (4 dagen :p) en niet overgeclocked of getweaked. Niet door mij althans.

Ik heb de nieuwste drivers van mijn videokaart geïnstalleerd. Ik ben zelf bang dat het een warmte probleem is.

Wie herkent het en weet een oplossing?

B.v.d.

Kay

groene_vlakken.GIF

Laatst bewerkt:
Ga naar de winkel en kijk of ze het kaartje kunnen testen?
Wellicht beschadigd.

Als hij 4 dagen oud is moet er nog garantie opzitten.

je kan kijken of de kaart het word na veel gamen
want ene kameraad had dat laatst ook maar dan zwarte vlekken ik adviseer je om er een extra fan in je pc te zzetten

Geplaatst door XP_PC
Ga naar de winkel en kijk of ze het kaartje kunnen testen?
Wellicht beschadigd.

Als hij 4 dagen oud is moet er nog garantie opzitten.
Ja... oke.. teruggaan. Dan moet ik da kaartje weer helemaal opsturen.

Kan ik niet kijken naar de temperatuur van de kaart?

Jawôl :).

Soms zit er bij de drivers al iets van GPU temp (rechtsklikken desktop, eigenschappen, laatste tabblad, geavanceerd, daar ergens??)

Anders speedfan/everest wellicht?

GPU core is 45 graden. Is niet te warm lijkt me. De gewone core is 145 graden. Volgens mij ook niet te warm.. toch?

Geplaatst door KaY.NL
GPU core is 45 graden. Is niet te warm lijkt me. De gewone core is 145 graden. Volgens mij ook niet te warm.. toch?

De gewone core is 145 graden?

Welke gewone core?
145?? Core A'La Biftek met samalsaus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan