Groene vlekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie75

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2014
Berichten
3
Geachte helpmij,

Mijn laptop staat aangesloten op mijn televisie en sinds een paar dagen heb ik een probleem met het beeldscherm. Ik weet niet of het aan de laptop ligt of de tv, maar ik krijg in alle filmpjes groene vlekken te zien. Ik gebruik BS player als mediaplayer, maar ook bij windows mediaplayer em VLC player blijf ik de vlekken zien. En ook op youtube of filmpjes via facebook of uitzending gemist komt het voor. Ik heb deze laptop nu ruim 3 jaar zo aangesloten en nooit het probleem eerder gehad. Kan iemand mij helpen hier mee? Alvast bedankt.
 
Zie je de vlekken ook op je laptop scherm of alleen op de tv ?
Probeer eens een andere kabel tussen je tv en je laptop.

Groeten Marcel
 
Het ligt aan de tv ben ik net achter gekomen. Even tv geleend van de buren en daarop zie ik geen vlekken. Alsnog bedankt Jordy en Marcel.
 
Het kan zijn dat de groene vlekken op jouw tv ingebrand zijn op het scherm, de oorzaak hiervan is stilstaand beeld.
 
:) Ongv. zoiets had ik zelf ook, ik heb grote TV Samsung -Plasma scherm en na een gebruik-poosje hadden wij op zijkanten gekregen donkere vlekken ongv.iets net zoals jij beschreef, maar bij ons waren ze toen rook-aanslag vlekken ( iets net zoals condens of nevel laag ) en omdat TV toen onder garantie nog beetje was, monteur was hier en heeft TV-scherm eraf gehaald vervolgens met speciale schoonmaak middel schoon gemaakt van andere kant en klaar is kees...
Al meer dan 4 / 5 jaar rookt niemand binnen huis meer en wij hebben nog steeds dezelfde Samsung met spiegel schone scherm > ( nog steeds ! ) ... :D
 
Laatst bewerkt:
Roken schaadt dus niet alleen je gezondheid maar ook je tv, hahaha.

Groeten Marcel
 
:d YEP tis ook zo, maar absoluut een echte aparte verhaaltje is dat :D
Via zijkanten waar koelroosters zitten ze en via roosters van luidsprekers sigaretten-rook is naar binnen in-ge-sluipt en z.g.nm. vlekken ( net iets zoals ingebrande vlekken ! ) veroorzaakt ..:shocked:
 
Laatst bewerkt:
De vlekken op mijn tv bewegen mee met de beelden en in mijn huis wordt er niet gerookt.
 
Misschien heeft je tv meegerookt, hahaha.
Meeroken schijnt bijna net zo schadelijk te zijn.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan