groep mail komt niet aan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lijn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lijn

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Bij het versturen van een groepsmail aan mijn adres in microsoft office komt de mail niet bij mij aan. Een directe mail naar mij komt wel aan?
De mail staat ook niet op de webmail dus komt niet eens in de mail aan?
Zeer vreemd weet niet hoe ik het kan oplossen.

Probleem is ontstaan na aankoop nieuwe computer en opnieuw installeren van alle programma's. Sindsdien komen groepsmails naar mij dus niet aan. wie weet een oplossing?

Dank!

Groepsmail word nog wel eens gezien als spam, de berichten worden dan in een andere map gezet.

nee helaas, in geen enkele andere mail te vinden, niet in spam...echt, nergens!

Hallo,

Kan ook zijn dat de spamfilter van je provider het al eruit heeft gefilterd.

Voorheen kwamen alle mails gewoon aan, ook de groepsmails waar ik ingekopieerd stond. De provider heb ik al gebeld (casema) - zij zeggen niets te kunnen zien?? Mail komt gewoon niet in hun mail (op webmail staat ook niets in inbox). Misschien zit fout bij microsoft office maar waarom zou dat. Heb gewoon het programma op nieuwe computer geinstalleerd - er is niets veranderd verder. Gewoon zelfde account enz.
Kan uiteraard microsoft office ook bellen (zagen in eerste instantie ook niets) maar als ze er echt aan gaan werken kost dat 72 euro (heb een studentenlicentie).
groet

Intussen is duidelijk dat het probleem niet bij Microsoft kan liggen. Dan zou de mail wel of niet werken maar niet half. Casema kan het niet oplossen... Dus mocht iemand nog ideeën hebben waar het aan kan liggen?? Heb intussen ook opnieuw microsoft office geinstalleerd maar probleem is er nog steeds...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan