pollekecrown
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 dec 2010
Ik heb een vraag over het kunnen openen en sluiten van groepen in een beveiligd werkblad. Om dit mogelijk te maken hanteer ik de volgende formule:
Dit werkt goed bij een vast werkblad. Nu wil ik verschillende scenario's doorrekenen en hiervoor het werkblad kopiëren en vervolgens de copy aanpassen. Na kopiëren is het door de beveiliging echter niet meer mogelijk de groep te openen en te sluiten. als bijlage heb ik een voorbeeld toegevoegd.
Mijn vraag is of het mogelijk is:
1) om de formule te laten gelden voor elke sheet in de werkmap (één formule voor alles dus)
2) de formule te laten gelden voor een werkmap. (Private Sub Worksheet_Activate())
Hopelijk kan iemand mij helpen bij het oplossen van dit vraagstuk
Code:
Private Sub Workbook_Open()
With Sheets("scenario 1")
.Protect Password:="winst", UserInterfaceOnly:=True
.EnableOutlining = True
.Protect Password:="winst", DrawingObjects:=True, Contents:=True, Scenarios:= _
True, AllowFormattingCells:=False
End With
End Sub
Dit werkt goed bij een vast werkblad. Nu wil ik verschillende scenario's doorrekenen en hiervoor het werkblad kopiëren en vervolgens de copy aanpassen. Na kopiëren is het door de beveiliging echter niet meer mogelijk de groep te openen en te sluiten. als bijlage heb ik een voorbeeld toegevoegd.
Mijn vraag is of het mogelijk is:
1) om de formule te laten gelden voor elke sheet in de werkmap (één formule voor alles dus)
2) de formule te laten gelden voor een werkmap. (Private Sub Worksheet_Activate())
Hopelijk kan iemand mij helpen bij het oplossen van dit vraagstuk
Bijlagen
Laatst bewerkt door een moderator: