• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Groeperen in draaitabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NIh1IlO

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2003
Hello

als ik bij draaitabellen in een veld sta en de Re muisknop klik dan verschijnt de mogelijkheid om Overzicht te selecteren. Hier kan men ook kiezen voor Groeperen.... De drie puntjes geven normaal aan dat er nog een keuze kan gemaakt worden of dat een dialoogvenster kan worden geopend voor invoer van concretere gegevens.
Hier zou heoretisch het dialoogvenster Groeperen moeten verschijnen waarbij men kan ingeven met welk getal (bedrag) men wil beginnen en eindigen.
Bij mij verschijnt dit dialoogvenster niet.
Moet dit eerst ergens worden ingesteld? Zo ja waar? Indien niet kan men mij op het goede spoor zetten?

Voor de volledigheid: ik werk onder Windows 98 en met Excel 2000 (van het MS Office pakket 2000).

Met dank voor de hopelijk positieve inbreng.

NIh1IlO

Ook niet onder "overzicht en details"? Zie plaatje (misschien is het bij Excel 2002 anders).

Groetjes,
Bennie

attachment.php

Bijlagen

• excelgroupe.jpg
    excelgroupe.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 122
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan