• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Groeperen van cellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter sook
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sook

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
hey

ik heb een probleem met excel.

voorbeeldje
je bent eigenaar van een bedrijf en hier staan je vestigingen.
je hebt in een cel staan: Vestigingen
de cellen/regels daaronder zijn leeg en achter woonplaats staat een plusje. zodra je op het plusje drukt schuiven er een aantal regels onder vandaan en staat er onder, Leiden, Katwijk, Rijnsburg, Valkenburg en Oegstgeest. wil je ze niet meer zien dan druk je op het plusje en schuift het weer dicht. een soort van windows verkenner idee.
iemand een idee hoe dat ging?

mvg

Selecteer de rijen die een groep vormen, ga naar dat en selecteer "group and outline"

Sorry, onder data (group and outline in de Engelse versie die ik moet gebruiken, in het nederlands ???)

Ron

ik heb de nederlandse.

data>overzicht>groeperen

ik zie het ja, ik ga even navragen of die gene dit moest hebben, zo niet dan kom ik weer even langs
EDIT:
het enige wat ik eigenlijk niet wil is dat die hele regel verdwijnt. al selecteer ik alleen hetgene dat moet verdwijnen dan gaat alsnog alle 4 de complete rijen weg. hier een oplossing voor of een andere manier?
EDIT2:
maakte niet uit, degene die het wilde weten vond het juist oke dat alles verdween.

toppie

Laatst bewerkt:
@sook: dat je een probleem had met Excel was ons duidelijk, maar een titel als "excel vraag" zegt derhalve niets over je probleem. Een volgende keer graag een duidelijke titel verzinnen a.u.b. ;)

zo trek ik meer kijkers^^ maar kon ook ff geen titel verzinnen. dat is namelijk het moeilijkst op helpmij, titel verzinnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan