Groepsbeleid

Status
Niet open voor verdere reacties.

IrisW

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Ik weet niet of ik op de goeie plek in het forum ben beland met mijn vraag maar ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Ik wil het groepsbeleid uitschakelen dat van toepassing is op het beveiligingscentrum. Ik heb geen netwerk maar 1 computer. Groepsbeleid is dus niet nodig. Ik heb alleen een probleem. Ik kan het beveiligingscentrum alleen in als administrator. Daar heb ik een wachtwoord voor nodig maar ik kan me niet herinneren dat ooit te hebben opgegeven. Zou ook niet weten hoe ik daaraan moet komen. Maar ik kan het niet omzeilen ook niet via mmc. Ik ben de enige gebruiker op de pc. Mijn antivirusprogramma is vandaag verlopen en ik wil mijn firewall aanzetten enzo. Kan dus niet.

Is er iemand, alsjeblieft, die me kan helpen?????

Groetjes, Iris (vrij wanhopig, ben hier al weken zoet mee, kan op internet ook geen tips vinden):confused:

als je computer opnieuw opstart krijg je windows inlgo scherm als het goed is anders moet je hem aanzetten. Druk CTRL+ALT+Delete (delete2x)
dan krijg je een inlog schermpje. Typ inlognaam: Administrator en wachtwoord heb je denk niet dus je kan gewoon op enter drukken :)
Zo kom je dus in je admininstrator en kan je het uitzetten.

Het kan aan mij liggen, maar voor het administrator account heb je een wachtwoord moeten ingeven bij de installatie van windows. Je kan niet verder gaan met de installatie zonder wachtwoord

welkom

Ik kan heel mijn administator niet meer vinden maar als je deze thread eens doorloopt daar kom je verschillende manieren tegen om dat wachtwoord te vinden
IK ben er nog steeds mee bezig :mad:
maar wie weet heb jij meer geluk :cool:
maar ik geloof niet dat je verplicht een wachtwoord heb moeten opgeven
ik niet en dat weet ik ........

vooral VEEEEL Sterkte :)

markversteeg1 zei:
Het kan aan mij liggen, maar voor het administrator account heb je een wachtwoord moeten ingeven bij de installatie van windows. Je kan niet verder gaan met de installatie zonder wachtwoord

nee hoor dat hoeft niet. als je hem openlaat heb je geen wachtwoord:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan