Groepsmail aanmaken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwervie

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Beste mensen,

we hebben met scouting een groeps e-mail maar die werkt niet meer goed. de man die dit zal regelen kan het alleen niet vinden want het is nog steeds niet opgelost. het probleem is dat niet altijd de mail aankomt.

nu is de vraag waar zou ik zelf zo'n mail kunnen aanmaken?

het iedee ervan is dan dat ik een maar naar groep@mail.com stuur en die dan bij henk@mail.com en sjef@mail.com en hannie@mail.com etc. aankomt.

ik heb alle een beetje gezocht maar ik kan niets vinden waarmee ik dit zou kunnen doen. ik weet ook niet precies hoe ik het moet noemen.

Ik hoop dat iemand me hier een antwoord op kan geven,

Groet,
Servie

jammer dat je niet verteld waarmee je dat wil doen, maar uitgaand van Outlook wil je een Distributielijst maken, een optie die je krijgt als je een nieuwe mail vanuit het bestandmenu wil maken.
Met die DL maak je eigenlijk 1 adres met daarin alle mensen die je tegelijkertijd wil mailen.

jammer dat je niet verteld waarmee je dat wil doen, maar uitgaand van Outlook wil je een Distributielijst maken, een optie die je krijgt als je een nieuwe mail vanuit het bestandmenu wil maken.
Met die DL maak je eigenlijk 1 adres met daarin alle mensen die je tegelijkertijd wil mailen.

ik werk zelf in windows live messenger:p
en bedankt voor het snelle reageren :)

en ik zal hiermee anders eens gaan verderzoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan