Groepsmails

Status
Niet open voor verdere reacties.

azrael275

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2013
Mijn pc draait op Windows XP. Ik heb in mijn adressenlijst voor mijn vereniging een groep aangemaakt "HM leden". Als ik een groepsmail wil verzenden naar de leden van mijn vereniging en de naam van de groep ingeef, krijg ik de foutmelding : HM leden is geen geldig e-mailadres omdat het niet de vorm gebruiker@host heeft. Hoe los ik dat op ?

Beste manamana,
Als ik in Bestand naar Nieuw ga, krijg ik helemaal niet de optie Mailinglijst. Ik gebruik de meest recente versie van Thunderbird, 17.0.7. Maar ik heb het probleem ondertussen zelf opgelost. Ik open mijn adresboek, open de groep HM leden en klik dan op Opstellen. Dan worden al de adressen van de leden automatisch ingegeven. Toch bedankt voor de reactie !:)

Oke, fijn dat je het zo zelf kan/kon oplossen. Zet je de vraag a.u.b. als opgelost. Dit kun je doen in je eerste bericht. Bedankt en een goed weekend. Groeten Manamana.

Mijn pc draait op Windows XP. Ik heb in mijn adressenlijst voor mijn vereniging een groep aangemaakt "HM leden". Als ik een groepsmail wil verzenden naar de leden van mijn vereniging en de naam van de groep ingeef, krijg ik de foutmelding : HM leden is geen geldig e-mailadres omdat het niet de vorm gebruiker@host heeft. Hoe los ik dat op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan