grof beeld op laptop..

Status
Niet open voor verdere reacties.

oswaldo.r

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2001
Beste mensen ...
Ik zit met het volgende probleem , ik heb een sony vaio pcg-fx401 laptop. Zit een ati rage MOBILITY-M1 agp videokaart in . Nu het probleem , nu ik de laptop opstart en ik zie in windows eerst de buroblad ,voor dat de icoontje op buro komen testaan , dan in mijn achtergrond afbeelding super strak. Maar zodra de icoontje komen gaat beeld even 1 sec uit en komt alles in beld , maar dan is de achtergrondplaatje op buro niet straak meer , heeft dan heel veel kartelingen in de plaatje (wat mij best erg stoord).
Nu heb ik de laatste driver van ati en die daar voor geinstalleerd en zelfs de orginele driver on de recovery cd's erop gegooit , maar ik krijg het niet weg .
zie ik mischien wat instellingen over het hoofd, heb resoluties namelijk ook van alles geprobeerd zelfs ook de ferquentie van beeld ( moet toch wat proberen ).
Maar ik zie niet wat ik nog kan proberen , heeft iemand voor mij de gouden tip ? het is namelijk alleen de achtergrond platjes op buroblad ..
Vriendelijke groet Oswaldo :thumb:

Als andere afbeeldingen behalve je bureaublad wel goed worden weergeven, is er niks mis met je driver.

Denk echt aan de instellingen.
Probeer toch wat in de instellingen van schermafbeelding te veranderen of via de tool van radeon.

Succes! :thumb:

Hallo ben ik weer , sorry dat ik zo laat weer reageerd, maar ik heb het erg druk met een grote verbouwing thuis.
Heb van de week nog even de laptop door gespit , maar ik kan echt nix vinden om het beeldkwalitein op buroblad beter te krijgen .. Heb ook inmiddels Suse 9.2. erop gezet , maar daar heb ik het niet in , maarja das windows weer niet ..
Ik zie het niet , als iemand een tip heeft GRAAG :D
vriendelijke groet Oswaldo :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan