GROOOOT Probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Vraagje, een vriendin van mij heeft een virus op haar pc! Wanneer ze de pc opstart ziet ze alleen het bureablad, geen pictogrammen en ook geen werkbalk! Is er een woord mogelijk voor in Taakbeheer, je werkbalk terug te krijgen?? Zoals explorer in te tikken voor verkenner??

thx urgent!!!!!

een trojan waarschijnlijk, ze kreeg een bestand van een vriendin waar zij geen belang van wist dat zij deze verspreide en mijn vriendin deed deze open en nu opeens slaat haar pc door. Help ons pls!
thx

Worldserver zei:
Vraagje, een vriendin van mij heeft een virus op haar pc! Wanneer ze de pc opstart ziet ze alleen het bureablad, geen pictogrammen en ook geen werkbalk! Is er een woord mogelijk voor in Taakbeheer, je werkbalk terug te krijgen?? Zoals explorer in te tikken voor verkenner??

thx urgent!!!!!
veilige modus gaat dat?

Nu geraakt ze zelfs nietmeer in taakbeheer :( ze start op, doet ctrl+alt+delete en hij doet niets.

Druk eens op de windowstoets > alle programma's > open virusscanner > zoek naar updates > en scannen maar

wij hebben ook een communicatie probleem!! Ze geraakt via de advertenties die op haar bureaublad komen op het internet en geraakt zo op e-messenger, ze is nu trg offline dus ik weet niet of ze via de windows-toets in start geraakt
maar zal haar zeggen dat ze het zo moet proberen en dan de virus scan proberen. Bedankt!!

trojan lijkt me sterk :S,, Die zal dit zeker niet doen..
Het zou volgens mij eerder een worm kunnen wezen..
Opstarten zonder netwerk al gedaan?? En kijken hoever je dan komt?
Save modes ''opstarten met F8'' scannen en dat ding verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan