Groot beeld en vreemde kleuren!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hugostap

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2009
Hallo iedereen,

Ik heb zojuist op mijn normale pc een nieuwe driver geprobeerd te installeren voor mijn grafische kaart om deze te updaten..
Toen ik hem opnieuw opstarte geeft de pc ineens een super groot beeld met hele vreemde kleuren. Alle pictogrammen zijn ineens 3x vergroot ofzo en de rest ook allemaal.
Ik heb de driver gewoon van de officiele site gedownload..
het gaat om een nvidia geforce 4 mx 440
De pc draait op windows xp.

tegelijkertijd heb ik op virussen gescand en heeft de virusscanner veel dingen verwijderd (virussen, malware etc.), weet alleen niet of het misschien daar mee te maken heeft?

Hoi,

Kan je ook de resolutie en kleur niet aanpassen dan ? rechtermuisknop op buroblad.

Nee, heb ik ook al geprobeerd, nieuw thema instellen enzo ook al, niets werkt :(

Hoi,

En je weet zeker dat de driver goed is geinstalleerd, anders misschien nogmaals doen

Jup, heb hem nu al 2x geinstalleerd, stekkers gechecked etc.
Bedankt voor je snelle reactie trouwens!

Hoi,

Geen dank , vreemd en staat als geinstalleerd bij apparaatbeheer ?

Hoi,

Via configuratie scherm. of rechtermuisknop op deze computer en dan eigenschappen.

Dan moet hij toch werken :evil::evil: ik zie bij nvidea dat er ook een aparte driver voor 440 met agp 8x is zit daar soms de fout

oh nee, ik heb niet die van agp 8x gedownload, zie hem nu inderdaad staan. Wat is het verschil tussen die twee dan?

Hoi,

Ik zit maar even mee te denken hoor maar je hebt toevallig niet de met 8x agp kaart,en anders heb je de oude driver nog kan je weer terug naar het oude

maar het is dus niet omdat mijn grafische kaart kapot is, maar vanwege de driver?
Ik heb gewoon de GeForce4 MX 440..
lijkt me in dit geval het beste om terug te gaan naar hoe hij was toch?

Hoi,,

Nee dat begreep ik hoor dat je kaart niet defect is maar ik dacht dat je misschien de agp 8x versie had zou kunnen maar ik zou terug naar de oude driver gaan.

heb via de pc de oude driver teruggehaald en de 32bit versie aangepast, die stond namelijk ineens op 8bit?
heel erg bedankt voor je hulp iig, maar alles is nu weer normaal!

Hoi,

Geen dank blij voor je dat hij weer werkt:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan