Groot beeldscherm voor een beurs

Status
Niet open voor verdere reacties.

1111

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
5
Ik ben op zoek naar een groot beeldscherm om op een beurs mijn produkt te tonen.
Ik zal het scherm alleen daarvoor gebruiken, dus niet om thuis TV te kunnen kijken.
Het mooiste zou zijn als je het filmpje zo vanaf USB of DVD op het scherm kunt tonen, zonder snoeren en een DVD-speler.
Uiteraard is de beeldkwaliteit erg belangrijk, het produkt moet wel mooi uitkomen.
Ik denk aan zo rond de 40 inch.
Welk type/merk kan ik het beste kopen?
I.v.m. regelmatig vervoer is een handelbaar exemplaar natuurlijk een pre.
Een hij moet wel tegen een stootje kunnen.
Ik hoop dat hier kenners zijn die weten wat er allemaal te koop is.
 
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Echt handelbaar zij ze van die grote niet echt meer :d Ik zou eens bij Mediamarkt kijken daar hebben ze weer een actie met tv schermen misschien dat er wat voor je bij zit
 
Als het maar voor 1 beurs is, is huren dan niet een betere en goedkopere optie? Er zijn legio bedrijven die schermen verhuren.
 
Ik begrijp dat gezien het formaat, ze niet echt handelbaar zijn, maar de goedkopere zijn waarschijnlijk fragieler gebouwd.
Kunnen ze plat vervoerd worden?
Wat is het beste kwaliteit/prijs verhouding?
Ik heb er verder helemaal geen verstand van. vandaar mijn vraag.
Bestaat er uberhaupt een groot toestel met ingebouwde player?
Ik zal meerdere beurzen en opendagen draaien met het scherm, ook aan klanten verhuren/uitlenen, dus wil er zelf één hebben.
Ik heb al gekeken wat verhuurbedrijven voor types verhuren, maar daar steekt er niet echt één bovenuit.
 
Hoi,

Op de folder van mediamarkt laatste pagina staat een 50 inch die dat heeft neem aan dat ze er dus ook wel in een kleiner formaat zijn met die mogelijkheid.
Misschien een een beamer een optie stuk handelbaarder.
 
Bij ons in folder staan andere aanbiedingen dan in Limburg, zie ik.
Want in het midden van het land (rond Ede) staan games en DVD's op de achterkant.
Maar ik heb de Samsung 50C450 gezien.
Ik zal volgende week eens bij Mediamarkt gaan vragen, hun prijzen zijn concurrerend!
 
Goedemorgen,

Dacht dat dit een landelijke actie was van mediamarkt maar schijnbaar niet :eek:
 
Ik ga vandaag naar Mediamarkt en hoop dat zij mij daar kunnen helpen.
Allen bedankt voor de moeite
 
Aankoop Philiips

Vandaag gekocht bij Mediamarkt
De Philips 40PFL5605
40 inch LCD 100Hz (dus snelle beelden geen probleem)
Maar nu heb ik een probleem om films vanaf USB op de TV te tonen.
Veel formats herkent hij niet en als ik mijn filmpje naar bijv. mpg converteer, gaat de kwaliteit erg achteruit.
Wat is de beste manier om het beste eruit te halen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan