Groot bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmijtoch

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Hoe kan ik een heel groot bestand van 5,5 GB het kleinst inpakken?

Met welk programma?

BJ

Elke inpakker heeft zo zijn zterke kanten bij het inpakken van bestanden. is vaak afhankelijk van het type/inhoud van het bestand.

Daarnaast is het ook handig om te weten wat je na het inpakken wil gaan doen om eventuele adviezen over spanned archives erbij mee te kunnen nemen

Elke inpakker heeft zo zijn zterke kanten bij het inpakken van bestanden. is vaak afhankelijk van het type/inhoud van het bestand.

Daarnaast is het ook handig om te weten wat je na het inpakken wil gaan doen om eventuele adviezen over spanned archives erbij mee te kunnen nemen
Hoi Ellasar,
gefeliciteerd met je nieuwe functie.
Het gaat om een iso en een .txt bestandje. Ik zou het graag willen vervoeren via USB. En ik wil hem uitvoeren met Deamon tools of ISObuster.

Maar er is geen programma die grondiger inpakt als programma's: Winzip, Winrar, etc?

Bedankt.

Compressie houdt ergens een keer op.
Als het niet op één USB stick past, zou je bijvoorbeeld het bestand kunnen inpakken met WinRar in 2 of meerdere parts en elk part op een USB stick zetten.

Dank jullie voor de antwoorden.

Domme vraag maar: kun je een .rar ook weer comprimeren bijvoorbeeld met 7zip?

In theorie kun je elk bestand comprimeren (dus ook zips/rars/etc etc etc) alleen het houd op een gegeven moment natuurlijk op kwa effectiviteit.

ik heb geprobeerd veen rar te comprimeren naar rar:D

733.079.552 bytes

na het comprimeren:

719.047.786 bytes

maar nu ga ik proberen een .rar naar zip:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan